مهاجم تيم فوتبال سايپا گفت: براي گلزني مقابل پرسپوليس لحظه شماري مي‌کنم.

سعيد دقيقي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: يک هفته است که روي ديدار با پرسپوليس تمرکز کرده‌ام و براي گلزني مقابل پرسپوليس لحظه شماري مي‌کنم.
گل زدن به تيم‌هاي بزرگ لذت خاصي دارد که قبلا آن را تجربه کرده‌ام اما مي‌خواهم مقابل پرسپوليس يک بار ديگر آن را تجربه کنم.
روي اين ديدار خيلي تمرکز کرده‌ام و مي‌خواهم با گلزني زمينه ساز پيروزي سايپا مقابل پرسپوليس شوم.
 
مهاجم تیم فوتبال سایپا در مورد پرسپوليس گفت: پرسپوليس در هفته‌هاي اخير متحول شده و روند رو به رشدي داشته و نتايج خوبي هم گرفته است. بازي کردن مقابل پرسپوليس تحت هر شرايطي سخت است اما بچه هاي ما انگيزه بالايي دارند که اين ديدار را با پيروزي پشت سر گذاشته تا خودمان را در جدول کمي بالا بکشيم.
 
وي ادامه داد: پرسپوليس قطعا در اين ديدار از حمايت هوادارنش برخوردار است و طرفداران پرسپوليس جذابيت خاصي به اين ديدار خواهند داد اما حضور آنها به ما هم انگيزه مي‌دهد تا بهتر کار کنيم و نتيجه خوبي کسب کنيم.
 
دقيقي در پايان گفت: سايپا در بازيهاي گشته نوسان داشته و امتيازات زيادي را از دست داده است اما ديگر نبايد راحت امتياز بدهيم بلکه از بازي با پرسپوليس بايد روند رو به رشدي را پيش بگيريم تا بتوانيم پايان فصل جايگاه خوبي در جدول به دست بياوريم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار