بازیکن باسابقه تنیس روی میز کشورمان گفت: حقم بود که در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت کنم اما نگذاشتند بازی کنم.

محمد فرقدانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: من در رقابت های رده بندی دسته برتر جزو 8 نفر اول بودم اما در رقابت های انتخابی تیم ملی نگذاشتند شرکت کنم.

وی توضیح داد: هیچ وقت سابقه نداشته که در تنیس روی میز کشورمان قانونی این چنینی تصویب کنند. ماجرا از این قرار است که قبل از اینکه رقابت های دور نخست رده بندی دسته برتر برگزار شود در بخشنامه ای که از طرف فدراسیون به هیئت های استان ها داده شد اعلام کردند که مسابقات فقط جهت انتخابی رقابت های جام فجر است و ارتباطی به مسابقات جهانی ندارد، من هم به دلیل مشکل روحی که داشتم نتوانستم بازی کنم و انصراف دادم.

وی ادامه داد: در دور دوم رقابت های رده بندی دسته برتر من با آمادگی کامل شرکت کردم و موفق شدم جزو 8 نفر اول باشم بعد از این موضوع بود که تازه اعلام کردند مجموع امتیازات در هر دو مسابقه رده بندی برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی ملاک انتخاب است من نسبت به این موضوع اعتراض کردم اما جوابی به من ندادند.

فرقدانی با گله مندی اظهار داشت: حق مرا خوردند اگر قصد داشتند نتیجه هر دو مسابقه را ملاک انتخابی قرار دهند باید از قبل اعلام می کردند نه اینکه مسابقه برگزار شود بعد کمیته فنی قانون بگذارد که این طور تصمیم بگیرد ضمن اینکه ضریب های امتیازات هر دو مسابقه را یکی حساب کردند و این گونه نبود که مثلا بگویند رده بندی دوم ضریب بیشتری دارد به همین دلیل واقعا در حق من اجحاف شد اگر می دانستم مسابقه اول را انصراف نمی دادم و با همان شرایط مسابقه می دادم حتی اگر یک یا دو برد دیگر را کسب می کردم امتیازم به حدی می رسید که در انتخابی شرکت کنم.

بازیکن باشگاه پتروشیمی بندر امام ماهشهر در خصوص رقابت های انتخابی تیم ملی سال گذشته و اعزام نشدنش گفت: متأسفانه سال گذشته هم حق من ضایع شد و در حالی که در رقابت های انتخابی تیم ملی چهارم شدم من را به مسابقات جهانی نفرستادند، من و میدیا لطف اله نسبی 20 امتیاز داشتیم و در رده های سوم و چهارم قرار گرفتیم اما به جای من افشین نوروزی را اعزام کردند که نفر هفتم بود و واقعا از این موضوع متأسف هستم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار