دانش آموزان مسلمان شهر منچستر با حضور در یک مدرسه، درباره فلسفه حجاب و خواندن نماز برای دانش آموزان یهودی توضیح دادند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، تحقیقات جدید نشان می دهد که رسانه های بریتانیایی داستان های منفی و نادرستی را علیه مسلمانان منتشر می کنند و آن ها را دشمن مردم انگلیس می نامند. رسانه های بریتانیا مسلمانان را خشن، خطرناک و تهدیدی برای جامعه نشان می دهند و این در حالی است که انگلیس حدود 2.5 میلیون مسلمان دارد و حدود 67 هزار یهودی نیز در این کشور زندگی می کنند.

مسلمانان این کشور از رسانه ها به خاطر نشان دادن تصویر نادرست از آن ها در این کشور شکایت دارند و در حرکتی برای شکستن موانع بین پیروان دو مذهب، دو مدرسه اسلامی و یهودی در شهر منچستر انگلیس برای کمک به درک بهتر بین ملسمانان و یهودیان در این کشور یک روز را با هم گذراندند.



رسانه های مستقل انگلیسی اعلام کرده اند که دانش آموزان مدرسه دخترانه اسلامی بر سر کلاس درس مدرسه یهودی کینگ دیوید حاضر شدند و به صحبت های آنان درباره مذهبشان گوش کردند. دانش آموزان مسلمان نیز درباره فلسفه حجاب و خواندن نماز برای دانش آموزان یهودی توضیح دادند.

به گفته مسئولان این مدارس، این اقدام فرهنگی از جمله فعالیتهایی است که باعث می شود تصورات غلطی که رسانه ها ایجاد کرده اند از بین برود و مشابهت ها و تاکیدات دو دین الهی برای کمک به مردم و پرستش خداوند مورد توجه بیشتر قرار بگیرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.