مدافع تیم فوتبال سایپا گفت: شک نکنید سایپا فقط برای کسب 3 امتیاز مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بازی خواهد کرد.

مجید ایوبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: سایپا در جدول شرایط خاصی دارد و با توجه به این وضعیتی که داریم، شک نکنید برای کسب 3 امتیاز مقابل پرسپولیس در استادیوم آزادی بازی خواهیم کرد تا رتبه بهتری در  جدول به دست بیاوریم. البته شکست دادن پرسپولیس در آزادی کار بسیار سختی است اما قصد داریم این کار سخت را انجام دهیم و برنده شویم.

مدافع تيم فوتبال سايپا ادامه داد: متأسفانه در این دیدار ابراهیم صادقی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. صادقی به واسطه تجربه و توانایی های بالایی که دارد، وزنه بزرگی برای تیم ما محسوب می شود و عدم حضورش در این دیدار به ما لطمه می زند اما بازیکنان جوان خوب و با انگیزه ای داریم که جای او را پر می کنند.
بازیکنان جوان ما برای حضور در این بازی خیلی با روحیه و با انگیزه اند و تلاش می کنند تا مقابل پرسپولیس موفق باشند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا هواداران پرسپولیس در استادیوم آزادی برای شما مشکل ساز نخواهند  بود، گفت: نه، هواداران پرسپولیس برای ما مشکلی ایجاد نمی کنند و نگران این مسئله نیستیم چون بارها و بارها در چنین جوی بازی کرده ایم و کاملا با این شرایط آشنا هستیم.
تمام تمرکزمان روی بازی است تا با یک نمایش خوب بتوانیم 3 امتیاز را کسب کنیم.
البته حضور هواداران در استادیوم بسیار خوب است و به ما انگیزه می دهد تا بهتر کار کنیم.

وی در مورد پرسپولیس گفت: پرسپولیس در نیم فصل اول شرایط خوبی نداشت اما در نیم فصل دوم و با آمدن یحیی گل محمدی بهتر شده و روان تر بازی می کند و نتیجه هم گرفته است.
پرسپولیس تحت هر شرایطی پرسپولیس است و الان متحول شده و خوب کار می کند.پرسپولیس همیشه تیم بزرگی است و امیدوارم بازی خوبی مقابل آنها انجام دهیم و نتیجه بگیریم.

ايوبي در مورد غیبت یحیی گل محمدی در این دیدار گفت: من نمی توانم در این رابطه نظر بدهم و بازیکنان پرسپولیس باید در این رابطه صحبت کنند.
برای ما فرقی نمی کند که چه کسانی در این دیدار در تیم حریف هستند یا نیستند چون ما با تیم پرسپولیس بازی داریم و با شخصی بازی نداریم و تلاش می کنیم تا ببریم، بردن پرسپولیس چه با سرمربی و چه بدون سرمربی سخت است و تحت هر شرایطی کار بسیار مشکلی داریم اما باید تلاش کنیم تا برنده از زمین خارج شویم.

وی در مورد داوری گفت: در مورد داوری ها صحبت نمی کنم. هفته گذشته حرف و حدیث های زیادی در این رابطه مطرح شد اما تصمیم گرفته ام که در این مورد صحبت نکنم و سکوت کنم. ما مسایل و مشکلات مربوط به داوری را به باشگاه سپرده ایم و مدیران باشگاه سایپا در این رابطه نظر می دهند و تصمیم خواهند گرفت. ما به جای این مسایل روی بازی ها تمرکز می کنیم تا بتوانیم نتایج مطلوبی کسب کنیم.

ایوبی در پایان گفت: از شروع لیگ هدف ما کسب سهمیه آسیا بود. الان گرفتن سهمیه برای ما خیلی سخت شده چون امتیازات زیادی را از دست دادیم اما هنوز هم ناامید نیستیم و گرفتن سهمیه آسیا برای ما دور از دسترس نیست.
ما 7 بازی تا پایان لیگ داریم که اگر خوب نتیجه بگیریم، امیدوار به کسب سهمیه آسیا خواهیم شد. فقط باید روی این 7 بازی تمرکز کنیم تا به هدفمان نزدیک شویم./مح
برچسب ها: ایوبی ، پرسپولیس ، سایپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار