سرگرد فقيه از دستگيري يک سارق منزل در محدوده مرزداران خبر داد و گفت:" اين سارق که سابقه دار هم بود، هنگام سرقت از منزل يک شهروند گرفتار قانون شد.

 به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس، کلانتر 139 مرزداران، با ضمن اشاره به دستگيري يک سارق منزل در محدوده بلوار مرزداران عنوان كرد:" با وقوع چندين فقره سرقت منازل در سطح اين محدوده، ماموران تجسس اين کلانتري به صورت ويژه موضوع را در دستور کار خود قرار داده و در تحقيقات انجام شده دريافتند که تمام سرقت ها از سوي يک سارق حرفه اي منزل که با شاه کليد اقدام به ورود و سرقت مي کند، انجام شده است.  
وي افزود: با توجه به نحوه سرقت هاي انجام شده و آثار بجاي مانده از سارق، ماموران تجسس کلانتري موفق به شناسايي شگرد و با انجام تحقيقات فني موفق شدند ردي از اين سارق به دست آورند که اين امر تحقيقات را به مرحله اي جديد وارد کرد.  
سرگرد فقيه گفت:" ماموران اين کلانتري ضمن انجام هماهنگي هاي لازم با مقام قضايي، عملياتي گسترده را طراحي کرده و موفق شدند چهره فرضي اين سارق را از مشاهدات شهروندان به دست آورده و به دستگيري وي نزديک تر شوند.  
کلانتر 139 بيان داشت:" در حالي که تحقيقات در جريان بود، يکي از شهروندان با پليس تماس گرفته و اعلام کرد زماني که از مسافرت به منزل بازگشته متوجه شده که فردي در منزلش حضور دارد و در حال به هم ريختن اشياء و وسايل منزل و همچنين سرقت است که بلافاصله موضوع را گزارش داده است.
اين مقام انتظامي در ادامه افزود:" طي زماني کوتاه ماموران پيگير پرونده به محل اعزام و ضمن محاصره محدوده منزل مذکور، با راهنمايي هاي شاکي وارد خانه شده و اين سارق را که در حال جمع آوري وسايل و اشياء قيمتي در يک چمدان بود، بازداشت کردند. 
سرگرد فقيه گفت:" متهم که تبعه افغاني و حميد نام داشت به کلانتري منتقل شده و در بازجويي هاي انجام شده به جرم خود مبني بر هشت فقره سرقت از منازل اين محدوده اعتراف و اقرار کرد که با شاه کليدي که همراه دارد وارد منازل خالي از سکنه شده و اقدام به سرقت مي کند.  
کلانتر 139 عنوان داشت:" به اين ترتيب متهم به همراه پرونده تکميل شده به پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شد و اموال مسروقه به مالکش بازپس داده شد که اين اقدام پليس به رضايت خاطر شهروند مذکور منجر شده و مراتب تشکر و قدرداني خود را از ماموران پليس عنوان کرد./ف
برچسب ها: سارق ، منزل ، سرقت ، موش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار