مربي تيم هندبال ثامن سبزوار گفت: براي قهرماني در ليگ برتر تمرين مي‌کنيم و هدفي جز اين نداريم.

حميد شجاع در گفتگو با خبرنگارورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: شرايط خوبي در تيم حاکم است و بازيکنان با جديت تمرين مي‌کنند و آنها براي کسب قهرماني اميد زيادي دارند و با تمان قوا مي‌خواهند اين عنوان را به دست آورند.

مربي تيم هندبال ثامن الحجج سبزوار تصريح کرد: د رهفته آخر با هپکوي بازي داريم تيمي که در رده هفتمي ليگ قرار دارد براي مصاف با اين حريف 8-7 جلسه تمرين کرده‌ايم و پيروزي با تفاضل گل بالا مي‌خواهيم.

شجاع در ادامه گفت: مهمترين رقيب ما در اين مسابقات ثامن مشهد است و اين تيم در هفته هجدهم ديدار نفسگير و سختي مقابل شهرداري تبريز دارد تيمي که هم اکنون در رده چهارم جدول قرار دارد و هفته گذشته با اختلاف کمي به سپاهان باخته است.

وي تاکيد کرد: شايد شرايط ما نسبت به رقيب اصلي بهتر باشد ولي ما حريف خود را دست کم نمي‌گيريم و براي برد به ميدان مي‌رويم.

شجاع عنوان کرد: تيم ما هم اکنون با مشهد تنها 2 گل فاصله دارد و ما تلاش مي‌کنيم که در مسابقه اين هفته هپکو را شکست دهيم و 2 امتياز حساس اين ديدار را به نفع خود به پايان ببريم.

وي تاکيد کرد: من به شانس معتقد نيستم بلکه اعتقاد دارم براي رسيدن به هدف بايد تلاش زياد کرد و قدر موقعيتها را دانست و از هر فرصتي براي زدن گل استفاده کرد.

شجاع افزود: در ليگ سال جاري دو تيم مشهد و سبزوار د رکورس قهرماني هستند و اين امر نشان مي‌دهد، هندبال در اين منطقه گسترش پيدا مي‌کند و ما از اين بابت خوشحال هستيم.

وي خاطر نشان کرد: مهمترين اتفاق در ليگ 91 افتاده است اين است با گذشت 17 هفته هنوز قهرمان مشخص نشده است و هفته آخر نيز احتمال دارد با تفاضل گل صدر نشين اين مسابقات مشخص شود./مح
برچسب ها: شجاع ، هندبال ، قهرمانی ، ثامن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار