با توجه به اینکه اعمال شیوه درست تست زنی موجب افزایش سرعت عمل و دقت داوطلبان کنکور می شود باید به این نکته مهم توجه شود.

مهدی نکوئی کارشناس آموزشی در گفتگو با خبرنگار  علمي باشگاه خبرنگاران گفت: آنچه در کنکور برای داوطلبان کنکور اهمیت دارد آشنایی با نوع سوالات تستی است چرا که مسلما هر کسی که با شیوه پاسخ به سوالات تستی آشنایی داشته باشد در آزمون بهتر عمل می کند.

وی افزود: شیوه تست زنی عامل بسیارمهمی است که به صورت یک کانال ارتباطی دانسته های داوطلب را بر پاسخنامه مشکل می کند و همین عامل موجب افزایش سرعت عمل، دقت و در نهایت موجب کارایی بالا می شود.

نکویی نکات مهمی در خصوص آماده شدن برای امتحانات عینی یا تستی بیان داشت و گفت: داوطلبان بهتر است برای اینکه بتوانند در کنکور راحتر تر به سوالات پاسخ دهند بهتر است نکات مهمی که قبلا یادداشت کرده اند و یا زیر آنها خط کشیده اند مجددا مرور کند تمام تعاریف و اصلاحاتی که با خطوط پررنگ نوشته شده و دوباره بخوانند آشنایی با سوالات مختلف تستی، افزایش سرعت برای زمانی که صرف هر سوال تستی می شود و البته دقت در حفظ زیر نویس شده ها یا زیر تصاویر و فرمول ها از جمله نکات مهم در تست زدن است./ع2
برچسب ها: تست ، کنکور ، امتحان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار