مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید آنقدر قوی کار کنیم که اشتباهات داوری هم مانع از پیروزی ما نشود.

علیرضا نورمحمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: در بازی های قبلی داوری به ما ضربه زد. نمی خواهم در مورد مشکلات داوری صحبت کنم چون فایده ای ندارد. همین اشتباهات داوری باعث شد که برای بازی با سایپا 3 کارته شوم و نتوانم بازی کنم، پرسپولیس در شرایط سختی قرار گرفته و باید آنقدر قوی کار کنیم که حتی اگر داور هم اشتباه کرد، مانع پیروزی ما نشود.

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس افزود: در بازی های قبلی به خوبی موقعیت ایجاد می کردیم اما متأسفانه استفاده لازم را از این موقعیت ها نمی بردیم و امتیازات زیادی را از دست دادیم.
بازی های پایان فصل را پیش رو داریم و دیگر نباید اشتباه کنیم و باید در تمام بازی ها با قدرت کار کنیم و نتایج خوبی کسب کنیم تا بتوانیم در جمع 4 تیم اول جدول قرار بگیریم. البته شرایط ما خیلی خاص است و کار راحتی نداریم اما باید تلاش کنیم تا موفق شویم.

وی در مورد عدم حضور یحیی گل محمدی روی نیمکت پرسپولیس در بازی با سایپا گفت: ما تجربه چنین شرایطی را داریم و باید به این وضعیت عادت کنیم.
پرسپولیس به دلیل اتفاقاتی که در هفته های گذشته افتاده، شرایط ویژه ای دارد و باید با این مشکلات کنار بیاییم. محرومیت من و گل محمدی به دلیل اشتباه داور بود اما نباید به این مسایل فکر کنیم بلکه باید با تمام وجود در مقابل سایپا کار کنیم تا نتیجه خوبی کسب کنیم.
البته و با توجه به مصدومانی که داریم، شرایط سختی مقابل سایپا خواهیم داشت اما پرسپولیس آنقدر بازیکن خوب دارد که بتواند در این بازی خانگی نتیجه بگیرد.

وی در مورد سایپا گفت: به نظر من سایپا یکی از تیم های خوب لیگ است که تلفیقی از جوانی و تجربه است و مربی بسیار خوبی هم دارند که فوتبال را خوب می فهمد و همیشه فوتبال زیبا و دور از حاشیه ای را بازی می کنند.
سایپا حریف راحتی برای ما نخواهد بود و مطمئنا آنها هم در آزادی انگیزه بالایی دارند و برای کسب امتیاز به میدان می آیند اما باید آنقدر خوب کار کنیم که اجازه ندهیم سایپا دست پر از زمین خارج شود.

وی ادامه داد: باید مقابل سایپا کاملا هوشیار باشیم چون بازیکنان جوان و سرعتی خوبی دارند و می توانند از این فاکتور استفاده کنند و به ما ضربه بزنند.
البته بچه های ما کاملا با تجربه هستند و شرایط را خوب درک می کنند اما اگر لحظه ای از سایپا غافل شویم، خطرناک ظاهر خواهند شد.

نورمحمدی در پایان گفت: امیدوارم در این بازی هواداران پرسپولیس ما را تنها نگذارند و به حمایت از تیم بپردازند تا با کمک آنها بتوانیم 3 امتیاز این دیدار خانگی را بگیریم.
سایپا با این جو کاملا آشنا است چون بازیکنان آنها بارها مقابل ما در آزادی بازی کرده اند اما حضور هواداران می تواند روی انگیزه ما و حریف تأثیر بگذارد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار