سرهنگ کفراشي،از دستگيري يک سارق در محدوده شريعتي خبر داد و گفت:" اين سارق به اتهام سرقت از يک کارگاه صنعتي بازداشت شده و در کلانتري به 2 فقره سرقت ديگر اعتراف کرد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس، سرهنگ سعيد کفراشي، رييس کلانتري 101 تجريش ضمن اشاره به دستگيري سارق يک کارگاه صنعتي در محدوده شريعتي گفت:" اين متهم در بازجويي ها به 2 فقره سرقت ديگر نيز اعتراف کرد. 
به گفته وي، شب گذشته يکي از تيم هاي گشت انتظامي اين کلانتري هنگام گشتزني در محدوده فوق متوجه رفتارهاي مردي در کنار يک کارگاه صنعتي در اين محدوده شده و براي بررسي موضوع و کشف حقيقت وي را تحت نظر قرار دادند. 
وي افزود:" دقايقي بعد مشخص شد که اين مرد پس از شکستن قفل هاي کرکره يک کارگاه وارد آن شده و اقدام به جابجايي و سرقت اموال اين کارگاه و انتقال آن به خودروي وانت خود کرد. 
سرهنگ کفراشي ادامه داد:" بلافاصله ماموران متهم را بازداشت و به همراه خودرو و اموال مسروقه به کلانتري منتقل کردند که طي بررسي هاي انجام شده وي به جرم خود اعتراف کرد. 
کلانتر 101 اضافه کرد:" متهم پس از تکميل پرونده به دادسرا منتقل شده و در بازرسي از وسايل خودروي وي يک دستگاه جوش آهنگري، تعدادي دستگاه فرز و تعدادي تجهيزات مسروقه ديگر کشف و ضبط شد. 
گفتني است، متعاقبا مالک کارگاه صنعتي شناسايي شده و به کلانتري دعوت شد و با توجه به اينکه امکان داشت اين سارق سوابق ديگري نيز داشته باشد مجددا وي را تحت بازجويي قرار دادند که طي آن به 2 فقره سرقت از 2 کارگاه صنعتي ديگر اعتراف و پس از تکميل پرونده به پايگاه يکم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شد./ف
برچسب ها: سارق ، کارگاه ، صنعتی ، بازداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار