عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: مدیریت بهتر در عرصه خودروسازی با توجه به اصول قانونی در این حوزه می‌تواند کاهش چشمگیر قیمت‌ خودروها را به همراه داشته باشد.

رمضانعلی سبحانی‌فر نماینده سبزوار در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به وضعیت بازار خودرو در کشور گفت: مدیریت و هماهنگی اساسی بین مسئولین و مدیران این حوزه از عوامل اصلی تعادل در بازار خودرو است.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: گروه خودروسازی در بیان مشکلات خود از مشکل تسهیلات سخن می‌گویند در حالی که بخشی از تسهیلات آنها در هنگام ثبت نام مردم برای خودروهای پیش‌فروش تامین می‌شود.
 
نماینده مردم سبزوار ادامه داد: با توجه به گزارشی که وزارت صنایع و گروه خودروسازان در کمیسیون صنایع و معادن ارائه دادند، بخشی از مشکلات آنها مربوط به تامین ارز مورد نیاز است.
 
وی افزود: اکثر قطعات خودرویی که در داخل تولید می‌شود که مواد اولیه آنها با نرخ ارز مبادله‌ای تامین می‌شود لذا مسئولین اتاق مبادله‌ ارزی و بانک مرکزی باید در این زمینه با مدیریت صحیح و توجه کافی به مقررات و دستورالعمل‌ها بر خودروسازان نظارت داشته باشند.   
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطرنشان کرد: امیدواریم با مدیریت بهتر در عرصه خودروسازی با توجه به اصول قانونی در این حوزه، کاهش چشمگیر قیمت‌ خودروها را به همراه داشته باشیم.

انتهای پیام/   

برچسب ها: ارز ، خودرو ، تعادل ، قیمت ، صنایع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار