رهبر گروه شبه‌نظامی جیش‌المختار ضمن پذیرش رسمی مسئولیت حمله به پایگاه الحریّه (لیبرتی)، گروهک منافقین را متهم به دست‌داشتن در ناآرامی‌های سیاسی اخیر استان الانبار عراق کرد و وعده داد در کمین این گروه خواهد نشست.‌‌

به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، به نقل از سرویس بین‌الملل پایگاه اطلاع‌رسانی هابیلیان، سید واثق البطاط روز گذشته، ضمن پذیرش رسمی مسئولیت حمله به پایگاه گروهک تروریستی منافقین در غرب بغداد گفت: در صورت ادامه حضور آنها در عراق، بازهم پایگاه آنان را هدف قرار خواهیم داد.
 
البطاط در پاسخ به پرسشی پیرامون انگیزه حمله به الحریه گفت: از منظر جامعه جهانی گروهک منافقین یک گروه تروریستی است و ما بارها از دولت عراق خواستیم آن‌ها را اخراج کند، اما دولت پاسخی به درخواست ما نشان نداد لذا تصمیم به حمله به پایگاه منافقین گرفتیم و ده‌ها بار دیگر نیز به آن‌ها حمله خواهیم کرد تا از کشور خارج شوند.
 
رهبر جیش‌المختار افزود: حضور یک گروه تروریستی مانند منافقین در عراق، به مثابه تهدیدی بزرگ علیه کشور و جان شهروندان است. ما پیش از این بارها اعلام کردیم حضور آن‌ها قانونی نیست و تا زمانی که از عراق خارج نشوند در کمین آن‌ها خواهیم بود.
 
این روحانی عراقی با متهم‌کردن گروهک تروریستی منافقین به ارتکاب جنایت علیه مردم کشورش گفت: منافقین پشت صحنه عملیات قتل و خونریزی حال حاضر در عراق هستند. این گروه دوشادوش رژیم گذشته در قتل ملت و مراجع دینی نجف حضور داشته است.
 
رهبر جیش‌المختار با افشای نقش منافقین در ناآرامی‌های اخیر عراق گفت: پایگاه الحریه که در حال حاضر محل استقرار منافقین است، هر روزه شاهد حضور رهبران سازمان‌های تروریستی و مسئولین سیاسی و شیوخ عشایری است که در حال برنامه‌ریزی برای بحران‌آفرینی در عراق هستند. منافقین با همکاری قطر، آمریکا و اسرائیل در پشت صحنه تظاهرات استان الانبار قرار دارند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۰:۴۰ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
لعن الله علی المنافقین.
Iran (Islamic Republic of)
محمد کیان
۱۹:۱۲ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
سلام امیدوارم این پیام رو این روحانی بزرگوار بخواند ایشالا جنبش شما هم مثل بسیج ایران قدرتمند در عراق ظاهر شود من وقتی از پیروزی شیعیان میشنوم خیلی خوشحال میشم وبه امید پیروزی سوریه بر منافقین در ان کشور عزیز
Iran (Islamic Republic of)
حسین ارشاد
۱۹:۰۵ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
منافقین از کفار بدترند ، اینها مزدوران ضد خلقی هستند که با جنایت و کشتار راضی می شوند و دستان کثیف آنها به خون هزاران زن و مرد ایرانی و عراقی آغشته است و آنها بخوبی می دانند که بین مردم هیچ جایگاهی ندارند ، دولت ایران نباید برای مبارزه با آنان کوتاه بیاید و آنان در صددند تا در انتخابات آینده آرامش و امنیت کشور را به دستور اربابان خود بر هم بزنند .
آخرین اخبار