روزنامه آمریکایی ورلد تریبیون تاکید کرد: از ان جا که دولت قصد دارد از حجم بودجه های ادارات و وزارت خانه ها بکاهد، فروش اسلحه به کشورهای منطقه می تواند کاهش بودجه را حل کرده و به صنعت کشور کمک کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از اخبار الیوم، روزنامه ورلد تریبیون نوشت: آمریکا مساله فروش اسلحه در خاورمیانه را راهی برای حفظ جایگاه خود در خاورمیانه می داند.

روزنامه آمریکایی در گزارشی از مسئولین آمریکایی نقل کرد: از آن جا که دولت در نظر دارد حجم بودجه های کشور و از جمله بودجه پنتاگون را کاهش دهد، افزایش فروش اسلحه به خارومیانه می تواند خطوط تولید اسلحه را حتی با وجود چنین کاهش هایی استمرار دهد.

ژنرال " دنیس ویا"  رییس ارتش نظام آمریکایی تاکید کرد: در هر حال آمریکا برنده اصلی فروش اسلحه به خاورمیانه است زیرا هم می تواند بودجه پنتاگون را بالا ببرد و هم به گسترش صنعت ملی واشنگتن کمک کند. لازم به ذکر است که صادرات اسلحه آمریکایی به خاورمیانه در سال گذشته افزایش زیادی نشان می دهد. تا مدتی قبل از این آمریکا با عربستان قرارداد فروش موشک و جنگنده های اف 15 به ارزش 30 میلیارد دلار امضا کرده بود.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار