رقابتهاي ليگ برتر بانوان روز جمعه 11 اسفند به ايستگاه آخر مي‌رسد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، رقابتهاي سوپر ليگ بانوان نيز مانند ليگ برتر آقايان اين هفته به پايان مي‌رسد و طي آن روز جمعه 11 اسفند 4 ديدار همزمان در شهرهاي مختلف کشور برگزار مي‌شود و هشتمين دوره اين مسابقات به ايستگاه آخر مي‌رسد.

در ادامه گزارش آمده است: در رقابتهاي اين هفته ثامن الحجج سبزوار صدر نشين ليگ که قهرماني آن ؟ شده است به مصاف شهرداري تبريز مي‌رود، بيمه رازي از هئيت فارس پذيرائي خواهد کرد.

شهيد شاهرخ شکوهي رو در روي نفت و گاز گچسازان مي‌ايستد و ذوب آهن ميهمان ايران تايل کرمان است.

بر اساس اين گزارش: هم اکنون نماينده خراسان با 23 امتيار و با قدرت پيش مي‌رود و بيمه رازي با 19 امتياز در تعقيب اين تيم است و نماينده کردستان با 18 امتياز فعلا عنوان ؟ را به خود اختصاص داده است.

اين گزاررش مي‌افزايد: اگر در هفته سيزدهم ( آخر) سبزوار به حريف خود ببازد باز قهرماني از آن اين تيم است ولي در مورد تيم‌هاي رده دومي و سومي تفاوت مي‌کند اگر نماينده تهران حريف خود را شکست دهد و نماينده کردستان ببازد بيمه رازي دوم مي‌ماند و اگر شکوهي ببرد و نماينده تهران ببازد اين تيم در سکوي دوم مي‌ايستد.

گزارش ديگر عنوان مي‌کند: سانيا پانيچ سرمربي صربستاني تيم ملي هندبال بزرگسالان کشورمان براي برگزاري کلاس‌هاي آموزشي به قم سفر مي‌کند و اين اعزام همزمان با انجام مسابقات هندبال نوجوانان باشگاههاي کشور مي‌باشد.

اين گزارش ياد آور مي‌شود: اين رقابتهاي طي روزهاي 18-12 اسفند در اين استان برگزار مي‌شود و پانيچ براي انتخاب نفرات برتر و دعوت آنها به اردوي تيم ملي نوجوانان حضور پيدا مي‌کند.

در پايان گزارش خاطر نشان کرد: تيم ملي نوجوانان بانوان ايران سال آينده بايد در مسابقات قهرماني آسيا در يکي از کشورهاي قاره کهن آماده خواهد کرد./مح

برچسب ها: هندبال ، تیم ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار