"دبير انجمن اسلامي دانشگاه شهيد چمران اهواز" گفت: اهداي جايزه اسکار در مقابل طرح مذاکره مستقيم که چندي پيش از سوي مقامات ارشد ايالات متحده مطرح شد، نشان از نوعي تناقض رفتاري در رفتار مقامات آمريکايي‌ است.

ايمان عطايي‌فر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران،در ارتباط با اهداي جايزه اسکار به فيلم" آرگو" از سوي "ميشل اوباما" اظهار داشت: انجام اقدامات ضد ايراني آمريکايي‌ها در عرصه هنر در اين چند سال اخير شدت زيادي به خود گرفته که اوج اين کار را در انتخاب فيلم‌هاي "جدايي نادر از سيمين" و آرگو در دو سال پياپي شاهد بوديم.

وي ادامه داد: سياسي بودن جايزه اسکار بر هيچ کسي پوشيده نيست و دشمن با به راه انداختن جنجال رسانه‌اي سعي در اعمال فشار به جمهوري اسلامي ايران دارد تا بتواند از اين طريق به ادعاهاي خود در به انجام رساندن مذاکره مستقيم با ايران جامه عمل بپوشاند.

اين فعال دانشجويي بيان داشت: اهداي جايزه اسکار در مقابل طرح مذاکره مستقيم که چندي پيش از سوي مقامات ارشد ايالات متحده مطرح شد، نشان از نوعي تناقض رفتاري در رفتار مقامات آمريکايي‌ است.

دبير انجمن اسلامي دانشگاه شهيد چمران اهواز  تصريح کرد: قبول مذاکره با آمريکا به معناي شکست ايران و پيروزي آنهاست و مسئولان ايراني بايد با  تبعيت از بيانات مقام معظم رهبري و هوشياري کامل در اين مسير گام بردارند و فريب نقشه‌هاي شوم آنها را نخورند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: دانشگاه ، ارگو ، اهواز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار