اعضای تیم استقلال در حالی عصر امروز بازی با الریان قطر را برگزار می کنند که شرایط برای این تیم، بسیار ایده آل نبوده و اعضای این تیم از الریاني ها حسابی شکایت دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، ديدار تيم هاي استقلال - الريان از سري مسابقات ليگ قهرمانان باشگاه هاي آسيا امروز 9 اسفند ساعت 18:50 در استاديوم دوحه قطر پيگيري مي شود.

کاروان استقلال به سمت استاديوم در حرکت است و تمام خيابان هاي منتهي به استاديوم دوحه بسته شده است و اين کاروان کاملا اسکورت مي شود.

دقايقي پيش اعضاي تيم استقلال وارد ورزشگاه دوحه شدند.
 
ترکیب استقلال: سيدمهدي رحمتي، خسرو حيدري، حسن اشجاري، پژمان منتظري جي‌لويد ساموئل، اميرحسين صادقي، حنيف عمران‌زاده، جواد نکونام، مجتبي جباري (کاپيتان)، آرش برهاني، سياوش اکبرپور.

در فاصله دقايق مانده به آغاز بازي شور تماشاگران ايراني در دوحه ديدني است.

*اتفاقات قبل از بازي با الريان قطر

اعضای تیم استقلال در حالی راهی کشور قطر شدند که این بازی برای این تیم از اهمیت و ارزش زیادی برخوردار است و در این میان آبی ها اعلام کردند که مسئولان تیم حریف طوری از استقلال حمایت و پذیرایی نکردند که اعضای این تیم با شرایط ایده آل و بدون مشکل آماده بازی با حریف خود شود و در این میان شرایط به گونه ای است که استقلالی ها معتقدند که حریف از آبی ها پذیرایی نکرده و به همین دلیل محل سکونت آبی ها و در کنار آن امکاناتی که قرار بود از میزبان در اختیار آبی ها قرار داده شود بسیار نامناسب و ناراحت کننده است.

به همین دلیل استقلالی ها به این مسئولان معترض شده و از آنها خواستند که در این خصوص اقدامات لازم را انجام ندهند و به این نوع مهمان نوازی پایان دهند از طرفی عنوان شده است، استقلالی ها معتقدند حتی این هتل از نظر خوراک و غذا نیز با شرایط نامناسبی روبروست و اعضای تیم استقلال نتوانستند با اوضاع ایده آل به عنوان مهمان در این کشور حاضر شده و برای بازی مقابل حریف خود آماده شوند زیرا اعضای تیم حریف در این خصوص اقدامات لازم را انجام ندادند و همراهی شان ایده آل نیست.

گفتنی است، اعضای تیم استقلال در این خصوص به سفارت ایران در قطر اعتراض کردند و خواستار انجام رسیدگی های لازم شدند زیرا آنها با توجه به کشوری که در ان حضور دارند، توقع مهمان نوازی بیشتری را داشتند اما در این خصوص اوضاع کاملا متفاوت پیش می رود و آبی ها برخلاف تصوراتشان با شرایطی خاص روبرو شدند که انتظار آن را نداشتند و به این موضوع اشاره کردند و از مسئولان در کشور قطر خواستند تا در این خصوص اقدامات لازم انجام شود اما این اتفاق تا روز بازی رخ نداد و اعضای تیم استقلال با نارضایتی کشور را ترک می کنند و امیدوارند که مسئولان این تیم از این پس اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند و یا از روی قصد سرویس دهی به تیمهای مهمان را با مشکل روبرو نکنند، زیرا این اقدامات بسیار غیرحرفه ای است و اعضای تیم های مقابل استقلال نیز در این کشور مشکلات بسیار زیادی روبرو می شوند که برای این تیم ها مشکل ساز می شود.

از طرفی عنوان شده است که از این پس، سفارت ایران قرار شده که بررسی های لازم را در خصوص میزبانی تیم های عربی برای تیم های ایرانی مورد ارزیابی قرار داده و در این مورد اقدامات لازم را انجام پذیرد.

*حضور رحمتی به جای جباری در نشست خبری حاشیه ساز شد

مهدی رحمتی دروازه بان تیم استقلال که کاپیتان سوم این تیم است به عنوان نفر برتر آبی ها در نشست خبری تیم حاضر شد و به همین دلیل حرف و حدیث هایی در خصوص حضور وی در کنفرانس مطرح است که شرایط را برای این تیم تغییر می دهد.

براساس این گزارش، فرد مورد نظر تیم برای همراهی سرمربی استقلال در نشست خبری را اعضای کادر فنی تیم انتخاب می کنند و در این میان حضور رحمتی در نشست خبری باعث ایجاد حاشیه شد.

گفتنی است، دروازه بان آبی ها به عنوان بازیکن ثابت همیشگی استقلال حق حضور در کنفرانس را داشت اما مجتبی جباری به عنوان کاپیتان دوم به رحمتی اولویت داشت اما در نهایت دروازه بان آبی ها برای همراهی سرمربی استقلال آماده حضور در نشست خبری شد، البته در این خصوص هماهنگی های لازم پس از این انجام شده بود اما برخی این اتفاق را به نیمکت نشینی مجتبی جباری در این بازی ربط دادند که امیر قلعه نوعی قصد دارد آن را در زمین مسابقه اجرا کند، از آنجا که این هافبک مدتهاست به عنوان بازیکن ثابت استقلال را همراهی می کند و در ترکیب آبی ها به میدان رفته و آبی پوشان را در خط میانی هدایت می کند انتظار این اتفاق نمی رود، اما ازطرفی نیز اعلام شده است قلعه نوعی قصد گمراه کردن حریف خود را دارد و به همین دلیل جباری را با خود همراه نکرده است، اما عنوان می شود در بازی با الریان مجتبی جباری استقلال را همراهی می کند.

*قطری ها 26 تک بلیت به استقلال دادند

اعضای تیم استقلال در کشور قطر دچار مشکلات بسیار زیادی شدند و در این میان مسئولان تیم حریف همکاری و همراهی لازم را با اعضای تیم استقلال انجام ندادند و قصد کردند که همه چیز را در کشور خود به نفع خود به اتمام برسانند.

براساس این گزارش، اعضای تیم استقلال که از میزبانی قطری ها حسابی ناراحت و دلخور هستند برای بازی با تیم درخواست 1500 عدد بلیت برای حضور هواداران ایرانی خود در کشور قطر شدند تا بتواند از حمایت ایرانی ها در این کشور بهره مند شوند، اما مسئولان الریان قطر این خواسته را نپذیرفتند و اعلام داشتند برای حضور ایرانی ها در استادیوم خود برای برگزاری این دیدار تنها 26 عدد بلیط در اختیار اعضای تیم استقلال قرار می دهند تا بتوانند ازآن به نفع استفاده کرده و از امتیاز مهمانی خود بهره مند شوند، اما این اتفاق با اعتراض شدید اعضای تیم استقلال روبرو شد و اعضای مسئول این تیم اعلام کردند در این خصوص اقدامات لازم را انجام می دهند تا نظر مسئولان را تغيير بدهند.

از طرفی عنوان شده است، اعضای تیم الریان اعلام کردند 10 درصد اختصاص یافته به مهمان، 26 عدد بلیط است و آبی ها طبق قانون به 1500عدد بلیط قانع می شوند، اما عنوان شده است 20 عدد بلیط معمولی، 5 عدد بلیط جایگاه مخصوص (VIP) و یک بلیط برای مسئولان و یا مدیرعامل تیم در جایگاه مخصوص درنظر گرفته شده و آماده شده است وآنها را در اختیار مسئولان استقلال قرار دادند. استقلالی ها مدعی شدند که مسئولان الریان قطر قوانین را رعایت نمی کنند و این موضوع عاملی است که آنها پس از بازی در این خصوص به کنفدراسیون اعتراض کرده و مسائل و اتفاقات رخ داده را گزارش کنند تا مسئولان برگزار کننده اقدامات لازم را انجام دهند.

*اعتراض استقلالی ها به تبعیض بین بازیکنان
 
چند بازیکن تیم استقلال، اعلام کردند که برخی اعضای این تیم درخصوص رسیدگی به مسائل و مشکلات چند بازیکن این تیم حساسیت نشان داده و در مورد رفع آنها برمی آیند.

اما در خصوص برخی دیگر از بازیکنان این اتفاق رخ نمی دهد چند بازیکن تیم استقلال در تهران دچار مشکلات شدند و مسئولان که پیش از این اعلام کرده بودند مشکلات مالیاتی و از این قبیل مشکلات برعهده بازیکنان است درصدد رفع آنها برآمده و این مسائل را حل و فصل کردند تا بتوانند نظر مثبت این بازیکنان را جلب کرده و روحیه آنها را برای بازی با الریان قطر و دیگر دیدارهای داخلی حفظ کنند، اما این اتفاق در مورد تمام اعضای تیم رخ نمی دهد و چند استقلالی به این مسئله معترض شدند و از مسئولان خواستند تا در این خصوص اقدامات لازم را انجام داده و درصدد رفع این مشکلات برآیند.

شایان ذکر است، برخی بازیکنان استقلال مدعی هستند مسئولان براساس قراردادهایی که در ابتدای فصل بسته شده است و اوضاعی که در این تیم حاکم شده سعی دارند که توجه برخی نفرات را جلب کنند و تنها توجه خود را معطوف به این افراد کردند، به همین دلیل، باقی نفرات این تیم رسیدگی دیگر اعضای تیم استقلال را شامل نمی شوند و این موضوع برای این تیم و افراد داخل تیم مشکل سازنده است زیرا آنها حضور می کنند که مسئولان و برخی دیگر از اعضای تیم ما بین بازیکنان فرق قائل می شوند و این موضوع دست نیست.

*دعوای استقلالی ها برسر پاداش

اعضای تیم استقلال با شرایط خاص راهی کشور قطر شدند و برای اولین بازی آسیایی خود آماده شدند، اما این در حالی است که اوضاع برای این تیم به گونه ای خاص است زیرا مشکلات مالی باعث شده است که حتی برای تعیین پاداش نیز دچار سوء تفاهم و اختلاف شوند.

براساس این گزارش: اعضای مسئول تیم استقلال یک عضو افتخاری که قرار است در مشکلات مالی آبی ها را همراهی کند را به همراه خود دارند و در این رابطه با شرایط خاص روبرو شدند زیرا در خصوص دریافت پول و پاداش نیز مشکلاتی وجود دارد که بازیکنان با آن موافق نیستند و در این خصوص با شرایط خاص روبرو شدند.

گفتنی است، اعضای تیم استقلال پیش از بازی به مربیان اعلام کردند با توجه به شرایط خاص این تیم و مشکلاتی که برای اعضای این تیم وجود دارد مسئولان باید حداقل در بازی های آسیایی با شرایطی خاص این تیم را همراهی کنند تا اعضای این تیم با اوضاعی مناسب برای بازی های آینده برنامه ریزی کنند، اما مشکلات به گونه ای است که مقدار طبیعی دریافت پاداش راهی پذیرند و مدعی شدند که مسئولان باید در این خصوص با شرایط خاص به آنها پاداش پرداخت کنند زیرا استقلالی ها با مشکلات فراوانی در حال به اتمام رساندن لیگ هستند و در این میان توجهی که باید به این تیم بشود اندک بوده و حق اعضای این تیم نیست.

لازم به ذکر است، آنها توقع دارند که در ازای عدم دریافت پول در طول مسابقات فصل حداقل برای بازی های آسیایی از امتیاز بیشتری برخوردار باشند تا به نوعی مشکلات این تیم در طول فصل جبران شود./مح
برچسب ها: اعتراض ، آبی ها ، قطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۳۴ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
ترکیب بدی رابه کاربرده
آخرین اخبار