دبیر فدارسیون کشتی عنوان کرد پول وسایلی را که برای خانه کشتی خریداری کرده بودیم را نداشتیم بدهیم، به همین دلیل مجبور شدیم اجناس را پس دهیم.

عارف ربطی پس از خارج شدن وسایل خانه کشتی، در گفتگو با خبرنگارورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: مشکل خاصی نیست مقداری وسایل ورزشی را در آستانه المپیک خریداری کردیم اما از آنجا که نتوانستیم بودجه لازم را برای اجناس خریداری شده تامین کنیم به ناچار مجبور شدیم وسایل را پس دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا مسئولان فدراسیون قبل از خرید به فکر تامین بودجه لازم نبوده اند گفت: به هر حال با توجه به این که چند نفری واسطه شدند تا پول این وسایل را بعد از چند ماه بدهیم ما نیز قبول کردیم اما به دلیل مشکلات مالی فدراسیون در حال حاضر قادر به پرداخت مبلغ نیستیم.

ربطی تصریح کرد: البته یک سری از اقلام خریداری شده اضافی بوده اند و نیازی به تهیه آنها نبود، در هر صورت مشکلی نیست و اردونشینان می توانند با همین وسایل موجود نیز به کار خود ادامه دهند.

وی درباره علت غیبت سرپرست فدارسیون کشتی در محل کارش نیز گفت: به طور کلی از این موضوع اطلاعی ندارم اما آقای خطیب پس ار مسابقات جام جهانی کمی خسته شده بود و پس از چند روز استراخت به کارش ادامه خواهد داد.

دبیر فدارسیون کشتی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشکل اساسی فدارسیون بحث کمبود نقدینگی است که امیدوارم مسئولان ورزش کشور برای برطرف نمودن این موضوع چاره ای بیاندیشند تا کشتی بتواند همچون سال های اخیر به افتخارآفرینی هایش ادامه دهد./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار