نماینده مردم صحنه، کنگاور و هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و حضور رهبری و همت مسئولان روند رو به رشد خود را ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

حجت الاسلام وحید احمدی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی،افزود: دستاور‌دهای علمی، نظامی،‌ فنی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران باعث خصومت دشمنان با ایران شده است و آنچه غرب نسبت به آن بیم دارد هیچگاه انرژی هسته‌یی نبوده است بلکه غرب بیم آن دارد که جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک الگوی اسلامی و ایرانی پیشرفت مستقل و بدون وابستگی به قدرت‌ها در دنیا مطرح شود و به همین دلیل موضوع دستاورد هسته‌یی صلح‌آمیز جمهوری اسلامی ایران که توسط جوانان همین آ ب و خاک به دست آمده است را دستاویز و بهانه خود کرده‌اند.

نماینده مردم صحنه تاکید کرد: دولت سوریه نشان داده است که امکان حل مشکلات داخلی خود را دارد، به شرط آنکه تجهیز معارضان سوریه توسط غربی‌ها متوقف شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، خاطر نشان کرد: انتخابات آتی ریاست جمهوری نماد قدرت و مردم‌سالاری دینی است و مردم باید رییس جمهوری وفادار به قانون، کارشناس محور، مطیع رهبری و با برنامه انتخاب کنند و دشمنان داخلی و خارجی نیز بدانند که نمی‌توانند با دستاویز قرار دادن موضوعات مختلف و انحرافات وفتنه‌های متعدد آرامش روحی و امنیت روانی جامعه را مخدوش کنند.

احمدی در پایان گفت: سفر رهبری به استان کرمانشاه امید زیادی را در دل مردم زنده کرد و از مسئولین می‌خواهم به برکت حضور رهبری دستاوردهای این سفر را پاسداری کرده و آن را اجرایی کنند که ساخت بیمارستان و تجهیز تخت‌های بیمارستانی، ماشین‌سازی صحنه و لاستیک‌سازی کنگاور و احداث راه‌های شهری و روستایی از اصلی‌ترین آنها بود و امروز خواست جدی مردم منطقه است./س

 
برچسب ها: حرکت ، روبه جلو ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.