بازدید از اماکن مذهبی سنقر را فراموش نکنید

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران : سرپرست فرمانداری سنقر و کلیایی گفت: با همکاری و هماهنگی ادارات ذی‌ربط با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در شهرستان، تمهیدات لازم برای میزبانی از گردشگران و مسافران در ایام تعطیلات نوروزی اندیشیده شده است.

 منطقه‌ی کرمانشاه، «منوچهر پروینی» در جلسه‌ی ستاد تسهیلات نوروزی با بیان این‌که سنقرو کلیایی، نقاط زیارتی و گردشگری مناسبی برای مسافران دارد، افزود: در این شهرستان هر سال حضور گردشگران را از نقاط مختلف استان و کشور شاهد بوده‌ایم.


سرپرست فرمانداری سنقرو کلیایی در خصوص فراهم کردن امکانات لازم برای رفاه و آسایش مسافران و گردشگران گفت: برپایی ستاد اسکان، تجهیز خانه معلم، خوابگاه اداره ورزش و جوانان و شماری از مدارس آموزش و پرورش، استقرار چادرهای اسکان در ورودی شهر و چادرهای اقامه‌ی نماز برادران و خواهران با امکانات مناسب گرمایشی و سرمایشی برای مسافران در دستور کار ستاد قرار داده شده است.


پروینی تصریح کرد: تهیه‌ی سفره‌ی هفت سین در بخش ورودی شهر توسط شهرداری برای استقبال از مسافران نوروزی، شست‌وشو و رنگ‌آمیزی جداول، خط‌کشی خیابان‌ها، ترمیم حفاری‌ها، تهیه‌ی بسته‌های هدایا برای مسافران، برطرف کردن نواقص روشنایی پارک‌ها و تجهیز سرویس‌های بهداشتی از دیگر اقداماتی است که برای افزایش رفاه حال مسافران انجام شده و یا در حال انجام است.


وی افزود: توسط ادارات ذی‌ربط، استقرار پست‌های امداد و نجات و راهنمای مسافران، ارائه‌ی نقشه‌های راه‌های استان و شهرستان و نقاط گردشگری شهرستان در قالب بروشور و بسته‌های تبلیغی انجام می‌شود.


براساس این گزارش، سنقرو کلیایی در 85 کیلومتری شمال شرق کرمانشاه قرار گرفته است و بقعه‌ی امامزاده احمد(ع)، بقعه‌ی امامزاده هادی(ع)، بقعه‌ی مالک، سراب گزنهله، سد شهداء، سراب گلویج، روستاهای چرمله و ورمقان در دامنه‌ی کوه‌های بدر و پریشان از مهم‌ترین نقاط زیارتی، گردشگری و تفریحی در این شهرستان است.

برچسب ها: اماکن ، مذهبی ، سنقز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.