کنفرانس خبري تيم‌هاي پرسپوليس- سايپا امروز برگزار شد که در اين نشست سرمربيان دو تيم به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، مجتبی تقوی در کنفرانس مطبوعاتي امروز تيم هاي پرسپوليس- سايپا افزود: مطمئنا غيبت صادقی در تيم تأثير مي گذارد چرا که صادقي به جز جنبه بازيکن بودنش در تیم شخصیت اخلاقی فوق العاده ای دارد اما در دیدار فردا نکته مهم تیم سایپا نتيجه گيري است که امیدوارم نتیجه مورد نظر را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز تصریح کرد: ما جوانان خوبی و با آینده ای در سایپا داریم و من نیز عاشق استفاده از جوانان و جوانگرایی می باشم و مطمئنم که با جوانان می توانیم نتیجه هم کسب کرد.

تقوی خاطرنشان کرد: هیچ وقت در خصوص داوری در حین دیدار الحلال ایجاد نکرده ام و فقط در کنفرانس ها صحبت می کنم درخصوص این موضوع ولی معتقدم علاوه بر اینکه سایپا نسبت به فصل قبل نتایج و امتیازات بهتری را کسب کرده است اما باید اعتراف کنم داوری به ما ضربه زده است.

*یحیی گل محمدی: همیشه بازیهای پرسپولیس جذاب بوده است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: همیشه دیدارهای دو تیم پرسپولیس و سایپا در لیگ برتر زیبا و دارای بار فنی بالایی بوده است.
یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: امیدوارم بهترین بازی خود را در برابر تیم سایپا انجام دهیم و فکر می کنم به دلیل فنی بودن دو تیم یک بازی جذاب که دارای بار فنی بالا باشد را شاهد باشیم البته باید امیدوار باشیم که این 3 امتیاز را به هر حال کسب کنیم.

وی تصریح کرد: به دلیل اجرا هم از زمین در دیدار مقابل آلومینیم هرمزگان باید از روی سکو نظاره گر بازی باشم البته حسینی دستیارم نیز از این قاعهده مستثنی نیست چرا که او هم به دلیل تصمیم اشتباه داوری از کنار زمین اخراج شد ولی معتقدم این مشکلات ما را از اهدافمان دور نمی کند.

گل محمدی خاطرنشان کرد: بطور حتم کریمی نمی تواند فردا بعنوان مربی روی نیمکت بنشیند اما بدون شک اگر به شرایط آرمانی خود برسد می تواند بعنوان بازیکن حضور داشته باشد تا ما را همراهی کند که مطمئنا حضور کریمی برای کل تیم روحیه بخش است./مح
برچسب ها: صادقی ، تقوی ، گل محمدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار