وزارت اوقاف در بیانیه ای اعلام کرد بیش از 59 درصد از جوانان عربستان به سوی مفاسد اجتماعی کشیده اند و از آموزش و پرورش خواست نظارت بیشتری بر پوشش آنان داشته باشد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از الیوم السابع، وزارت آموزش و پرورش عربستان به دانش آموزان پسر هشدار که از بلند گذاشتن موی خود پرهیز کنند و دختران را از پوشیدن لباس های تنگ و بدن نما برحذر داشت.

بعد از تحقیقات صورت گرفته توسط اداره اوقاف و امور اسلامی که نشان داد بیش از 59 درصد از جوانان عربستان دنباله رو مفاسد اجتماعی هستند، اداره آموزش و پرورش از آنان خواست تا اخلاق اسلامی در پیش گرفته و از هر نوع حرامی دوری کنند. وزارت آموزش و پرورش امروز به تمام مدارس کشور هشدار داد که مساله مربوط به بلندی موی پسران را حل کرده و بر نظارت خود بر دانش آموزان بیفزایند 

همچنین خواستار رعایت پوشش اسلامی و استفاده از لباس عربی محلی شد. در مورد پوشش دختران نیز آمده است که لباس دانش آموزان دختر باید بلند و غیرشفاف و گشاد باشد به طوری که اعضای بدن شان در آن پیدا نباشد و شباهتی به لباس مردان نیز نداشته باشد.

پلیس دینی اعلام کرده بود که بیش از 59 درصد از جوانان عربستانی به سوی مفاسد اجتماعی کشیده شده اند و اغلب آن اقدام به  انجام کارهایی می کنند که در رده احکام  حرام و مکروه قرار می گیرند.


برچسب ها: عربستان ، جوانان ، مفاسد ، لباس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار