آملی‌ها آخرین میزبان لیگ برتر والیبال 91 هستند و همه شرایط برای دیدار کاله و پیکان فراهم است.

ناظر و نماینده ویژه فدراسیون والیبال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: این دیدار یکی از حساس‌ترین دیدارهای لیگ برتر والیبال امسال است که آملی‌ها آخرین میزبان این دوره هستند.

شفقی با اعلام اینکه بعد از این بازی تمامی دیدارها در تهران برگزار می‌شود، افزود : باید همه کارشناسان، افراد متخصص و والیبالی و تماشاگران دست به دست هم دهیم تا آخرین میزبانی لیگ برتر امسال به بهترین نحو به کار خود در مازندران پایان دهد.

وی با بیان اینکه از سال‌های قبل که به عنوان داور در دیدارهای لیگ برتر حضور داشتم با مردم آمل و تماشاگران این شهرستان آشنایی دارم و هم‌اکنون همه شرایط برای دیدار کاله و پیکان فراهم است، تصریح کرد: والیبال در خون مردم این شهرستان جای دارد، آنها همیشه انتظار بازی خوب از تیم‌شان دارند و ما هم از آنها می‌خواهیم همانطور که سال‌های قبل پشتیبان والیبال بودند هم‌اکنون نیز با روحیه جوانمردی تنها تیم خود را تشویق کنند.

ناظر و نماینده ویژه فدراسیون والیبال با تاکید اینکه تماشاگران از الفاظ رکیک استفاده نکنند، گفت : امیدواریم بازی خوبی را امروز در آمل شاهد باشیم که همه از انجام آن لذت ببرند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.