نخستین سمینار تخصصی شیوه های نوین تبلیغات انتخاباتی، در ساری برگزار می شود.

رئیس شورای اسلامی مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران تاثیرگذاري روشهاي سنتی را کمتر از روش علمی و نوین دانست و گفت : ظهور فناوري هاي جدید در دنیاي ارتباطات، شیوه هاي تبلیغات و روش هاي جذب آراي انتخاباتی را تا حدود زیادي متحول کرده است.

نقیبی افزود: در این سمینار به همه ابعاد تبلیغات و اطلاع رسانی نظیر چگونگی سخنرانی کردن انتخاباتی، لبخند زدن، روش هاي انتخاب شعارهاي انتخاباتی، ارتباط با اقشار مختلف مردم اعم از جوانان، بانوان، روشنفکران و افراد سنتی جامعه ، روش هاي برگزاري گردهمایی انتخاباتی و چگونگی مدیریت ستاد انتخاباتی ، چگونگی تاثیر گذاري بر مردم و بسیاري موارد دیگر پرداخته می شود.

وی با بیان اینکه بیشترین کار کاندیداها بحث فرهنگی است و می تواند بیشترین تاثیر را در نوع انتخاب کاندیداها و نگرش مردم نسبت به انتخابات داشته باشد تصریح کرد : در این سمینار با جریان سازي و کمک به انجام اقدامات تبلیغی ضمن آشنایی نمایندگان با ابعاد این فضاي نوین فرهنگی می توان زمینه لازم براي توسعه و شکوفایی این تکنولوژي بسیار مهم فرهنگی را فراهم آورد.

رئیس شوراي استان گفت: این سمینار روش کم هزینه تبلیغات انتخاباتی با بازدهی بالا و تاثیر گذاري عمیق را آموزش داده و روش هاي نوین انتخاباتی را جایگزین روش هاي سنتی می کند که هزینه هاي زیادي داشته و سرمایه ملی کشور را به هدر می دهد.

به گفته نقیبی، تلفیق فرهنگ ایرانی و روش هاي دیجیتالی تبلیغات انتخاباتی یکی دیگر از محور هاي مهم این سمینار محسوب می شود و با عنایت به اینکه انتخابات شوراي اسلامی شهر را در سال آینده در پیش داریم برگزاري این سمینار تخصصی ضروري بنظر می رسد که کمک بسیار زیادي به نامزدهاي احتمالی خواهد کرد تا بتوانند ایده ها و افکار خود را با روشهاي نوین و نوع بیانی که مخاطب امروز را جذب می کند ، در اختیار دیگران قرار دهند./س
برچسب ها: برگزاری ، سمینار ، تخصصی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.