یک کارشناس رسانه‌های بین‌الملل گفت: سناریوی دروغین آرگو تاييدي بر نظام‌نامه‌هاي تخيلي آمريکا بوده و آنها به دلیل اینکه جمهوری اسلامی ایران را عامل اصلی شکست برنامه‌های شوم و سرخوردگي‌شان در منطقه و جهان می‌دانند، تلاش کردند با اهدای جایزه اسکار به یک فیلم دروغین و ضد ایرانی دردهای خود را تسکین بخشند.

"علیرضا داوودي" در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به سناریوی دروغین "فيلم ضد ایرانی آرگو" گفت: تسخير لانه جاسوسي اقدامی بود که در ابتداي انقلاب رخ داد و باعث شکست و سرخوردگي سياسي- امنيتي آمريکا در جهان شد.

وی افزود: انتخاب این فیلم و اهدای جایزه اسکار در راستای تفکر غرب و سياست‌های دیکته شده آمریکا صورت گرفته چراکه استکبار جهانی از هر روزنه‌ای برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران و دستاوردهای والای انقلاب اسلامی استفاده می‌کند.
 
داوودی ادامه داد: در پی کاهش قدرت آمريکا در منطقه، آنها سعی دارند براي تسلط بر افکار عمومي و پر کردن خلا ناشي از کاهش قدرت در خاورميانه از هر ابزاری برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنند.

این کارشناس رسانه‌های بین‌الملل تصریح کرد: سناریوی دروغین آرگو تاييدي بر نظام‌نامه‌هاي تخيلي آمريکا بوده و آنها به دلیل اینکه جمهوری اسلامی ایران را عامل اصلی شکست برنامه‌های شوم و سرخوردگي‌شان در منطقه و جهان می‌دانند، تلاش کردند با اهدای جایزه اسکار به یک فیلم دروغین و ضد ایرانی دردهای خود را تسکین بخشند.

داوودی با اشاره به اینکه رسانه‌های غربی به جای فعالیت فرهنگی به ابزاری برای پیشبرد اهداف سیاسی تبدیل شده‌اند، افزود: رسانه‌هاي جهت‌دار غرب به رسانه‌هايی برای پیشبرد اهداف شوم سیاسی تبدیل شده‌اند و اسکار در همین راستا، میزبانی این رسانه‌ها را به عهده دارد.

این کارشناس رسانه‌های بین‌الملل در پایان خاطر نشان کرد: سناریوی دروغین فیلم آرگو در راستای تایید سناریوهای پیشین، توسط آمریکایی‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران ساخته شده و کشورمان باید با پرده‌برداری از این سناریوی جعلی به عوامل و حامیان این فیلم ضد ایرانی جواب دندان‌شکنی دهد. 

انتهای پیام/
برچسب ها: آرگو ، سیاست ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار