فرماندار قصرشیرین از توزیع هشت تن گوشت قرمز و مرغ منجمد در سطح این شهرستان بمنظور تامین مواد پروتیینی مورد نیاز مردم با قیمت مصوب خبر داد و گفت: از این میزان سه تن گوشت قرمز منجمد و پنج تن مرغ منجمد بوده كه از اول اسفند توزیع شده است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

'حسین پروین' افزود: تدابیر لازم برای تهیه و توزیع گسترده كالای اساسی مورد نیاز مردم صورت گرفته و بزودی توزیع آن براساس قیمت مصوب در شهرستان آغاز می شود.

پروین، همچنین از ذخیره سازی 25 تن میوه مورد نیاز شب عید مردم در این شهرستان خبر داد و گفت: توزیع میوه مورد نیاز مردم از 20 اسفند ماه جاری آغاز می شود ضمن اینكه آجیل و خشكبار نیز براساس قیمت مصوب هر كیلو 300 هزار ریال در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

فرماندار قصرشیرین با اشاره به اتخاذ تدابیر امنیتی لازم برای جلوگیری از قاچاق دام در مرزهای شهرستان خاطر نشان كرد: اقداماتی مطلوبی در این راستا صورت گرفته كه نتیجه تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است.

پروین با بیان اینكه هرگونه خروج گوشت قرمز و مرغ از مرزهای شهرستان به هر مقدار ممنوع است و در صورت مشاهد با متخلفان برخورد می شود، یادآور شد: اتباع عراقی در هنگام خروج از مرزهای این شهرستان تنها می توانند برخی اقلام و كالاها همچون رب گوجه فرنگی، ماكارونی، روغن و پودر لباسشویی به اندازه نیازشان با خود حمل كنند.

فعال كردن گشت های بازرسی، تامین مایحتاج عمومی مردم بویژه مسافران و گردشگران نوروزی، شیفت بندی كار خبازی ها در ایام تعطیلات و مكان یابی برای ایجاد شهرك صنفی از سوی شهرداری از مصوبات این جلسه بود/س

 
برچسب ها: عرضه ، گوشت ، مرغ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.