فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین گفت: رزمایش تمرینات تاكتیكی دفاع از كوی و برزن با حضور یك گردان عاشورا و یك گردان الزهرا (س) در منطقه عمومی این شهرستان آغاز شد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

سرهنگ پاسدار 'علی احمدپور' افزود: تمرینات تاكتیكی گردان های عاشورا و الزهرا (س) به مدت دو روز ( 9 و 10 اسفند) روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با حضور برادران و خواهران بسیجی برگزار می شود.

وی تصریح كرد: تمرینات تاكتیكی گردان های عاشورا برادران و الزهرا خواهران به منظور بالا بردن سطح آگاهی و دانش نظامی بسیجیان و تقویت توان رزمی دفاعی آنها برای مقابله با تهدیدات دشمن اجرا می شود.

احمدپور اظهار كرد: در این تمرینات افزایش توان واكنش و آمادگی دفاعی از جمله اهداف موردنظر است ضمن اینكه ارتقای آمادگی رزمی و انسجام بسیجیان متناسب با ساختار روز و رویكردهای جدید سپاه به مرحله اجر در می آید.

فرمانده سپاه قصرشیرین گفت: اجرای آموزش ها و بازآموزی هایی كه بسیجیان با حضور در كلاس های توجیهی حفاظتی و آموزشی، تاكتیك های تاخت و كمین، امداد و نجات، برپایی ایست و بازرسی، كنترل نقاط حساس در حوزه استحفاظی و راهپیمایی های شبانه از جمله برنامه های در نظر گرفته شده در رزمایش دفاع از كوی و برزن است./ب

برچسب ها: رزمایش ، دفاعی ، کوی ، وبرزن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.