گابینو رنالس مدیر سازمان جهانی فوتبال ساحلی در نامه ای به مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال، قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا و صعود به جام جهانی تاهیتی را تبریک گفت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در این نامه، مدیر سازمان فوتبال ساحلی نوشته است: جای بسی خوشحالی که تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در رقابتهای قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا توانست قهرمان شود و من به نوبه خودم این قهرمانی و پیروزی بزرگ را در راه رسیدن به جام جهانی فوتبال ساحلی به شما، فدراسیون فوتبال، کمیته فوتبال ساحلی، کادرفنی و بازیکنان و همه دست اندرکاران این رشته در ایران تبریک می گویم.

همچنین می خواهم از فدراسیون فوتبال ایران به خاطر تاثیرگذاری اش در توسعه این رشته در ایران و آسیا و اینکه سالهای زیادی است که فعالیت های خوبی در فوتبال ساحلی انجام داده است، تشکر کنم.

ما به عنوان سازمان جهانی فوتبال ساحلی از فدراسیون فوتبال ایران می خواهیم در راه رشد و توسعه فوتبال ساحلی به ما کمک کنند و روابط باید بین سازمان جهانی فوتبال ساحلی و فدراسیون فوتبال ایران گسترش یابد. ما دوست داریم بدانیم که فدراسیون فوتبال ایران چطور توانسته به این بهترین وجه فوتبال ساحلی را گسترش دهد.

برای تیم ملی فوتبال ساحلی در جام جهانی و گسترش هر چه بیشتر فعالیت های فوتبال ساحلی توسط فدراسیون فوتبال ایران، آرزوی موفقیت می کنیم./زر
برچسب ها: فوتبال ، ساحلی ، جهانی ، نامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار