فرمانده بسيج كاركنان دانشگاه آزاد اسلامي از اعزام هزار نفر از كاركنان بسيجي سازمان مركزي و واحدها و مراكز آموزشي استان تهران به مناطق عملياتي دوران دفاع مقدس در فروردين سال 92 خبر داد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از مركز روابط عمومي و اطلاع رساني دانشگاه آزاد اسلامي، سرهنگ نصيرزاده فرمانده بسيج كاركنان دانشگاه آزاد اسلامي در آخرين نشست فرماندهان بسيجي كاركنان مراكز آموزش عالي و دانشگاه آزاد اسلامي در سال جاري اظهار داشت:‌ وقت آن رسيده كه به ارزيابي فعاليتها و اقدامات صورت گرفته در طي يكسال اخير بپردازيم و دريابيم از ميان كارهاي دنيوي چقدر براي آخرتمان توشه جمع كرده ايم.
وي با تأكيد بر اينكه اگر بسيجي هستيم و مسوليتي داريم، بايد قبل از اينكه به حسابمان برسند،‌ به حساب خود رسيدگي كنيم،  تصريح كرد: بايد همواره اين سوال را از خود بپرسيم چقدر ارتقا شخصي،‌ مذهبي و انساني از بين تلاشهايي كه براي پيشرفت شغل و تشكيلات خود كرده ايم، نصيبمان شده است؟
سرهنگ نصيرزاده به تقدير از فرماندهان بسيجي در خاتمه جلسه اشاره كرد و افزود: اين تقديرها دنيوي است و ما بايد بدنبال كسب رضايت حق تعالي باشيم.
فرمانده بسيج كاركنان دانشگاه آزاد اسلامي با اشاره به اعزام  هزار نفر از بسيجيان سازمان مركزي و واحدها و مراكز آموزشي استان تهران در فروردين سال 92 به مناطق جنگي و عملياتي دوران دفاع مقدس اظهار داشت:‌ فرماندهان بسيجي واحدهاي دانشگاهي بايد سفر معنوي و پرباري را براي آنان فراهم كنند.
سرهنگ نصيرزاده در ادامه سخنان خود خطاب به فرماندهان بسيج واحدها و مراكز آموزشي دانشگاه آزاد اسلامي، تدوين برنامه هاي يكساله، چشم انداز و پيش بيني بودجه فعاليتها را مورد تأكيد قرار داد و گفت:‌ متناسب با امكانات و شرايط به برنامه ريزي و تدوين طرح هاي پيشنهادي بپردازيد.
وي با بيان اينكه بصيرت افزايي از وظايف اصلي بسيج است، اظهار داشت:‌ بسيج بايد يك بدنه فعال و آماده از بسيجيان را در جهت خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران فراهم كند.
سرهنگ نصيرزاده با تأكيد بر اينكه بسيج كاركنان بلندگو تبليغاتي هيچ جرياني نيست، بيان كرد:‌ در سال آينده بيشتر توان بسيج بر روي افزايش بصيرت ديني و سياسي افراد در حوزه ولايت و رهبري متمركز خواهد بود.
بر اساس اين گزارش در انتهاي اين جلسه از فرماندهان و بسيجيان فعال و كوشا در جهت آرمانهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، با اهدا لوح تقدير قدرداني شد./ز2
برچسب ها: دانشگاه ، آزاد ، بسیجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار