تاكنون بيش از 12 هزار نفر از دانش آموزان استان کردستان به مناطق عملياتي جنوب كشور اعزام شده اند.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران، سرپرست معاونت پرورشي و فرهنگي اداره كل آموزش و پرورش كردستان گفت : با برگزاري اردوهاي راهيان نور از ابتداي سال تحصيلي جاري تاكنون بيش از 12 هزار نفر از دانش آموزان استان در قالب كاروان هاي راهيان نوراز مناطق عملياتي جنوب كشور ديدن كرده اند .
به گزارش مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش به نقل از اداره كل آموزش و پرورش استان  كردستان ، حجت اله نريماني با گراميداشت هفته تربيت اسلامي و هشتم اسفند سالروز تاسيس نهاد مقدس امور تربيتي به دست توانايي معماران امور تربيتي شهيدان رجايي و باهنر به تشريح فعاليت هاي اردويي دانش آموزان پرداخت .  
وي اعزام 518 نفر از دانش آموزان مستعد و تلاشگر مناطق محروم استان به اردوهاي بنياد علوي و شركت بيش از 100 هزار نفر از دانش آموزان استان در فعاليت هاي غني سازي اوقات فراغت و شركت در كلاس هاي پايگاه هاي فعاليت هاي تابستاني از ديگر فعاليت هاي اين بخش عنوان نمود .  
حجت الله نريماني با بيان اينكه با اجراي طرح هجرت سه و مشاركت 72 هزار نفر روز دانش آموز و 800 نفر روز از فرهنگيان بسيجي  تعداد 353 عرصه و آموزشگاه استان بهسازي و زيبا سازي شده است اظهار داشت : اردوهاي كشوري با شركت 2 هزار نفر از دانش آموزان پسر دوره متوسطه مناطق مرزي برگزار شده است .  
به گفته وي تعداد 63 هزار نفر از دانش آموزان استان به اردوهاي درون و برون استاني اعزام شده اند./ف 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار