نشست مشترك استاندار قم با آيات عظام اميني، استادي، حسيني بوشهري، سعيدي و ائمه جمعه بخش ها با محوريت مسائل فرهنگي دانشگاه هاي استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، كرمرضا پيريايي اظهار كرد: بحث تقويت برنامه هاي فرهنگي در دانشگاه ها و در راس آن طرح تفكيك جنسيتي به عنوان يك نياز و دغدغه مهم فرهنگي در دستور كار استان قرار گرفته است.
استاندار قم با اشاره به اين كه اين نشست به منظور بررسي و هم انديشي وضعيت فرهنگي دانشگاه هاي استان برگزار شده است، تصريح كرد: تعامل مثبت مسولان و دست اندركاران امور فرهنگي دانشگاه ها با ائمه جمعه، مي تواند به بهبود فضاي فرهنگي و اخلاقي در مراكز آموزش عالي كمك نمايد.
آيت الله اميني امام جمعه قم نيز در سخناني به ويژگي هاي بارز فرهنگي و مذهبي قم اشاره و اظهار كرد: شان و جايگاه ويژه قم به عنوان يك شهر مذهبي و پايگاه ديني، انتظار و توقع از دانشگاه ها و مراكز آموزشي فعال در اين شهر را بالا برده است.
استاد عالي حوزه هاي علميه با تاكيد بر لزوم اهتمام جدي به انجام كارهاي فرهنگي در دانشگاه هاي قم، خاطرنشان كرد: در اين زمينه هم بايد اصل كار فرهنگي در دانشگاه ها و هم محتوا و اثرگذاري اين كارها مد نظر متوليان امر باشد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.