نماينده مردم تهران در مجلس در دفاع قاطع از خبرنگاران و عكاسان خبري حاضر در مجلس گفت: خبرنگاران پا به پاي ما در صحن حضور دارند و مدام اخبار را از ما پيگيري کرده و در رسانه‌ها منتشر کنند پس اين چه رفتاري است که ما با رسانه‌ها داريم؟

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران بيژن نوباوه‌وطن نماينده مردم تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر در جلسه علني امروز(چهارشنبه) بهارستان در مخالفت با محدودکردن حضور عکاسان در مجلس گفت: من از شخصيت خبرنگاري دفاع مي‌کنم.

وي ادامه داد: متاسفانه هيچ يک از مصوبات و حتي پيشنهادت امروز مطرح شده در مجلس تعيين‌کننده خواست نمايندگان براي حفظ صيانت از حريم خصوصيشان نيست و نخواهد بود.

عضو کميسيون فرهنگي مجلس افزود: امروز يك رسانه صرفا محدود در خبرنگار نيست بلکه عکاس، فيلمبردار، جرايد و فضاي مجازي نيز هستند و بزرگترين افتخار نظام اسلامي طي 34 سال گذشته اين بوده که همه مذاکرات مشروح مجلس به سمع و نظر مردم رسيده است؛ چرا بايد اين افتخار بزرگ را بايد با يک تبصره نسنجيده مخدوش کنيم؟

نوباوه‌وطن گفت: با تصويب اين تبصره چه کسي تضمين خواهد کرد که فرد خاطي در آن يک ساعت اول به هدفهاي خود برسد؟

وي ادامه داد: مشکل ما از اين قانون نيست، بلکه مشکل ما از عدم رعايت قانون حفظ حريم افراد حقيقي و حقوقي است.

نماينده مردم تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر گفت: مشکل از اين جا نيست که با محدودکردن حضور خبرنگاران و عکاسان بتوانيم به هدف خود برسيم حتي در پنج دقيقه نيز ممکن است اتفاق بيفتد بلکه مشکل نبود قانون براي رسيدگي از حريم خصوصي است.

عضو کميسيون فرهنگي افزود: خبرنگاران پا به پاي ما در صحن حضور دارند و مدام اخبار را از ما پيگيري کرده و در رسانه‌ها منتشر کنند پس اين چه رفتاري است که ما با رسانه‌ها داريم.
انتهاي پيام/
برچسب ها: مجلس ، عکاس ، نوباوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار