600 کلاس درس برای اسکان نوروزی در خراسان جنوبی آماده شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بيرجند

مدیر اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش خراسان جنوبی از آماده سازی 600 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در نوروز 92 خبر داد و گفت: اين تعداد نسبت به فضاي آماده شده سال گذشته 10 درصد افزایش یافته است.

علی مهدی نژاد افزود: در این راستا 12 پایگاه و 90 مدرسه برای اسکان مسافران در این استان آماده سازی شده اند.

وي ادامه داد: پذيرايي در محل پذیرش ستادهاي اسکان از مسافران نوروزي، استفاده از پيک موتوري براي هدايت ميهمانان به محل هاي اسکان، اهداي بسته هاي فرهنگي به فرزندان مسافران مدارس و ارائه خدمات درماني به گردشگران در درمانگاه فرهنگيان از ديگر خدمات اين اداره به مسافران نوروزي است.

مهدی نژاد تجهیز اردوگاه های استان به منظور استفاده گردشگران در ایام نوروز، پذیرش مهمانان نوروزی از طریق سامانه الکترونیکی و ارسال پیامک اطلاع رسانی و انعقاد قرارداد با بیمه ایران به منظور پوشش خدمات بیمه مسئولیت مدنی گردشگران در محل مدارس اسکان را از دیگر خدمات جانبی در این اماکن ذکر کرد.

مدیر اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش خراسان جنوبی برگزاری جلسات هم اندیشی به منظور برنامه ریزی و هماهنگی، صدور ابلاغ جهت اعضای ستاد اسکان مرکزی، تعمیر، تجهیز و آماده سازی مدارس تحت پوشش ستاد اسکان و پیش بینی مراکز ورزشی و استخر به منظور ارائه خدمات به میهمانان را از سایر اقدمات برای مسافران نوروزی برشمرد/س

برچسب ها: اسکان ، مسافران ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.