رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان همدان از کشف بیش از 547 هزار عدد انواع مواد محترقه و آتش‌زا در همدان و دستگیری عامل توزیع آن خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، سرهنگ «علی‌اصغر خرم‌رویی» اظهار کرد: در راستای اجرای طرح‌های مبارزه با مواد محترقه و ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاقچیان مواد محترقه برای پیشگیری از وقوع حوادث دلخراش در چهارشنبه آخر سال، ماموران از فعالیت فردی در امر قاچاق و تهیه و توزیع گسترده‌ی انواع مواد محترقه و آتش‌زا در شهر همدان مطلع شدند.

وی افزود: با توجه به ایام پایانی سال و گسترش فعالیت قاچاقچیان در این ایام دستگیری نامبرده دستور کار اداره‌ی پشتیبانی عملیات اطلاعاتی پلیس اطلاعات قرار گرفت.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان همدان ادامه داد: پس از اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت شبانه‌روزی انبار و محل دپوی مواد محترقه فرد موصوف در یکی از محلات همدان شناسایی و در نهایت عصر دیروز پس از هماهنگی با دادستان داداسرای عمومی و انقلاب همدان در یک اقدام غافلگیرانه عملیات ورود به منزل و انبار وی انجام شد.

سرهنگ خرم‌رویی یادآور شد: در این عملیات متهم به نام(ح) دستگیر و در بازرسی از انبار وی در مجموع 547 هزار و 804 عدد انواع مواد محترقه و آتش‌زا که برای توزیع آماده و بسته‌بندی شده بود کشف و ضبط شد و در نهایت پرونده برای ادامه رسیدگی به اداره اطلاعات این پلیس تحویل شد.

منبع:خبرگزاری ایسنا

برچسب ها: محترقه ، همدان ، کشف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.