شهردار ناحیه 2 منطقه 16 از تدوین طرح استقرار سیستم محیط زیست خبر داد و گفت: در راستای طرح استقبال از بهار 92 اقدامات گسترده ای در این ناحیه انجام و در حال اقدام است.

رضا هداوند، شهردار ناحیه 2 منطقه 16 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به طرح استقبال از بهار،‌استقرار سیستم محیط زیست در محله هراز دستگاه نازی آباد در جهت تحقق اهداف و برنامه ها و الزامات اساسی زیست محیطی نظام نامه زیست محیطی که شامل موضوعات خط مشی زیست محیطی و جنبه های آن آموزش و آگاهی اندازه گیری پایش ارزیابی عملکرد ممیزی است تهیه و تدونی شده است و به زودی به اجرا در خواهد آمد.

وی ادامه داد: ناحیه 2 شهرداری منطقه 16 در راستای طرح استقبال ازبهار 92 و در راستای کنترل و مدیریت سد معبر و کاهش ترافیک و تسهیل در عبور و مرور شهروندان چرخ دستی های غیر مجاز از سطح خیابان های ناحیه جمع آوری و ساماندهی و چرخ دستی های غیر مجاز تفکیک پسماند از سطح خیابان شهید رجایی نیز جمع آوری شده است.

وی تصریح کرد: واحد زیباسازی نیز به منظور حذف آلودگی های بصری و افزایش سطح رضایت مندی شهروندان تابلوهای غیر مجاز را در خیابان اکبر مشهدی و خیابان بابایی جمع آوری و ساماندهی خواهد کرد.

هداوند خاطر نشان کرد: به منظور حذف آلودگی های بصری و ارتقا زیبایی پلاکاردهای غیر مجاز از میدان بازار دوم و خیابان اکثر مشهدی و 2 مورد از بنرهای غیر مجاز خذف شد./ل

برچسب ها: آلودگی ، دستی ، تفکیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار