فرماندهی دریابانی استان بوشهر گفت: ماموران دریابانی استان بوشهر در 11 ماهه گذشته 544 میلیارد و 200 میلیون ریال کالای قاچاق و ممنوع در سطح استان بوشهر کشف کردند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،قلندر لشکری اظهار داشت: طی این مدت ماموران این فرماندهی با انجام بیش از 5 هزار و 800 ساعت گشت زنی دریایی، خودرویی، موتوری و پیاده موفق به کشف، یک هزار و 88 کیلوگرم انواع مواد مخدر شدند.

وی  با اشاره به کشف یک میلیون و 78 هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش 32 میلیارد و 340 میلیون ریال در آب‎های استان بوشهر افزود: در این مدت 26 هزار و590 کیلوگرم پودر و  پنج میلیون و 900 هزار عدد قرص نیروزا کشف شد.

لشکری تصریح کرد:32هزار و 770دستگاه انواع گوشی تلفن همراه و لوازم جانبی، 250هزار دستگاه انواع وسایل الکتریکی و برقی و سه میلیون و 200 هزار نخ سیگار از دیگر کالاهای کشف شده در مدت یاد شده به شمار می‏رود.

فرمانده دریابانی استان بوشهر ادامه داد: همچنین 72 هزار کیلوگرم برنج، 11هزار کیلوگرم چای ،شش میلیون و 73 هزار عدد انواع مواد محترقه، 458هزار قلم انواع لوازم آرایشی،بهداشتی و پزشکی و ... از دیگر کشفیات این فرماندهی طی 11 ماهه گذشته بود.

لشکری  با اشاره به توقیف  15 فروند شناور متجاوز مرزی حامل 68 تبعه بیگانه اظهار داشت: دریابانان در این مدت موفق به توقیف 410 فروند شناور متخلف و دستگیری، هزار و  610 قاچاقچی شدند.

وی تصریح کرد: در این مدت ده‎ها باند فعال در امر قاچاق سوخت، کالا و ارز نیز در سطح استان شناسایی و منهدم شد.

لشکری از دیگر وظایف ماموران دریابانی را ثبت ورود و خروج شناوران و ملوانان از مرز دریایی، جلوگیری از صید غیر مجاز و صدور دفترچه مرزی عنوان کرد.
برچسب ها: قاچاق ، بوشهر ، ماموران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.