تيم ووشو بانوان خوزستان به مصاف حريفان خود در مسابقات قهرماني و انتخابي تيم‌ملي مي‌رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، فواد كاهني سرپرست تيم استان، اظهاركرد: آمادگي تيم خوب است و پيش‌بيني مي‌كنم بتوانيم نايب‌قهرمان اين مسابقات شويم.

وي افزود: مسابقات رده‌هاي سني نونهالان، نوجوانان و جوانان، 11 و 12 اسفندماه و بزرگسالان 14 و 15 اسفندماه در اصفهان برگزار مي‌شود. تيم‌هاي تهران، كرمانشاه و اصفهان رقباي اصلي ما در اين مسابقات هستند. رقابت‌ها واقعا سنگين است و تمام استان‌ها با بهترين نفرات خود در آن شركت مي‌كنند.

كاهني بيان‌كرد: كوثر رييسيان و نرگس شريفي نونهالان تالوكار تيم استان هستند و در رده نوجوانان نيز ثمين نعمتي و آلا شوقي به مصاف حريفان خود مي‌روند.

وي ادامه‌داد: در رده نوجوانان زهرا محبوبيان و نازنين خاني و در رده بزرگسالان بهاره رحمانيان، نازنين اميري و زينب معشوري تالوكاران تيم استان را تشكيل مي‌دهند.

سرپرست تيم ووشو استان عنوان‌كرد: رقابت‌هاي ساندا فقط در رده جوانان و بزرگسالان انجام مي‌شود؛ در بخش جوانان فاطمه سيدي در وزن 48- كيلوگرم، زهرا مومني‌ در وزن 52- كيلوگرم، طاهره مهدي‌پور در وزن 56- كيلوگرم و مهسا هاشمي در وزن 60- كيلوگرم سانداكاران تيم استان هستند.

وي افزود: در رده سني بزرگسالان سارا حاجتي در وزن 48- كيلوگرم، زهره شهپري در وزن 60- كيلوگرم، مرضيه محمدي در وزن 70- كيلوگرم و مهرنوش پوركياني در وزن 65- كيلوگرم، نفرات تيم هستند.

سرمربي تيم تالو خوزستان بيان‌كرد: در وزن‌هاي 48- و 60- كيلوگرم بزرگسالان و 56- كيلوگرم جوانان شانس كسب مدال طلا زياد است و در 48 و 52 كيلوگرم جوانان احتمال دارد مدال برنز بگيريم. در تالو نيز سه شانس كسب مدال در مجموع نونهالان و بزرگسالان داريم./س


برچسب ها: اعزام ، ووشو ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.