دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات گفت: امروز برخی از شخصیت‌های سیاسی هستند که تمایلی به کاندیداتوری ندارند اما بعضی از گروه‌ها با هدف مایوس و محدود کردن سایر شخصیت‌ها و گروه‌های معتدل در عرصه انتخابات این افراد را به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری مطرح می‌کنند.

حجت‌الاسلام محمد زارع فونی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت: امروز افرادی به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری مطرح می‌شوند که هیج سابقه مدیریتی و اجرایی ندارند و صرف اینکه منتسب به جریانی خاص هستند، اسامی‌شان به عنوان کاندیدای آورده می‌شود.

دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات دراین باره به مطرح شدن افرادی چون "محقق داماد"، "بهشتی"، "بی‌طرف" و ... از سوی اصلاح‌طلبان اشاره کرد و گفت: این افراد خود تمایلی به کاندیداتوری ندارند و این موضوع را بارها اعلام کرده اند اما بعضی از گروه‌ها با هدف مایوس و محدود کردن سایر شخصیت‌ها و گروه‌ها معتدل در عرصه انتخابات، این افراد را به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری مطرح می‌کنند.

دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات با بیان اینکه برخی از گروه‌های اصلاح‌طلب ادعای پدرسالاری در این جریان را دارند، عنوان کرد: ما به این جریان تندرو اعتراض داریم و از آنها می‌خواهیم از خودشیفتگی دست بردارند.

وی ادامه داد: این اقدامات دور از شان سیاسیون است؛ گرچه در سیاست برای عده‌ای بی‌اخلاقی، دروغ گفتن و تهمت زدن مسئله‌ای نیست.

زارع‌فومنی همچنین تصریح کرد: جبهه مردمی اصلاحات پرقدرت به عرصه انتخابات وارد می‌شود و توجهی به مطرح شدن این قبیل کاندیداها نمی‌کند.

وی ضمن اشاره به اینکه جبهه مردمی اصلاحات جلسات هم‌اندیشی بسیاری با شخصیت‌های مختلف سیاسی داشته است، افزود: این جبهه برای پیروزی در انتخابات و انجام یک بازی برد-برد به این عرصه ورود پیدا می‌کند.

زارع‌فومنی درباره آخرین فعالیت‌های انتخاباتی جبهه مردمی اصلاحات نیز اظهار داشت: کاندیداهای متعددی در شورای راهبردی جبهه مورد بررسی قرار گرفتند که تعدادی از آنها به دلیل اینکه قصد کاندیداتوری نداشتند و عده‌ای دیگر برای اینکه برنامه ارائه نکردند از لیست جبهه مردمی اصلاحات خارج شده‌اند.

وی همچنین به نشست‌های استانی این جبهه برای انتخابات شوراها اشاره کرد و گفت: کاندیداهای استانی انتخابات شورا استقبال خوبی از جبهه مردمی اصلاحات کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار