چاک هیگل که از طرف باراک اوباما برای تصدی وزارت دفاع آمریکا نامزد شده است، روز سه شنبه موافقت سنای آمریکا را برای فعالیت در این سمت کسب کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه  ، چاک هیگل که از طرف باراک اوباما برای تصدی وزارت دفاع آمریکا نامزد شده است، روز سه شنبه موافقت سنای آمریکا را برای فعالیت در این سمت کسب کرد.

بر اساس این گزارش، در حالی که از دوازده روز پیش کارشکنی های اقلیت جمهوری خواهان در سنای آمریکا رایزنی ها درباره انتصاب چاک هیگل به عنوان وزیر دفاع آمریکا را به بن بست کشانده بود، سر انجام سناتورهای آمریکایی روز سه شنبه با انتصاب هیگل در این سمت موافقت کردند.

اعضای سنای آمریکا با هفتاد و یک رای موافق در برابر بیست و هفت رای مخالف، موافقت خود را با انتصاب چاک هیگل به عنوان وزیر دفاع آمریکا اعلام کردند. دومین رای گیری در این باره روز سه شنبه ساعت شانزده و سی دقیقه به وقت آمریکا ( بیست و یک و سی دقیقه به وقت گرینویچ) برگزار خواهد شد.

رای گیری برای انتصاب چاک هیگل در راس پنتاگون در حالی صورت می گیرد که وزارت دفاع آمریکا با کاهش شدید بودجه روبرو شده است.
برچسب ها: سناتور ، آمریکا ، هیگل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار