بخشدار رودهن گفت: کهن شهر رودهن همچون تمامی طول سال، بطور ویژه آماده استقبال از بهار و پذیرایی از مسافران نوروزی می شود.

ˈرضا طاهرخانیˈدر گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: شهرداری و بخشداری رودهن در آستانه سال جدید خدماتی اعم از نصب بنرخوش آمدگویی در ورودی شهر و روستا، لکه گیری آسفالت معابر، آماده سازی فضای سبز، پاکسازی بلوارهای اصلی و بهسازی روشنایی معابر را انجام داده است.

وی افزود: جلسه ای با مدیران و رؤسای بانک ها در خصوص تامین نقدینگی، خرابی های احتمالی دستگاه های خودپرداز، تهیه اسکناس نو و ساعات کاری شعبات کشیک در ایام تعطیلات نوروز برگزار شده است.

بخشدار رودهن با بیان اینکه در این جلسه تمامی بانک های رودهن مکلف شدند از روز تحویل سال تا دوم فروردین اسکناس نو در خودپردازهای بانک قراردهند، بیان کرد: همچنین بانک ملی نیز موظف شد تا هماهنگی و همکاری لازم را در تهیه اسکناس نو با سایر بانک ها داشته باشد.

طاهرخانی با اشاره به اینکه ادارات و بانک ها از 29 اسفندماه تا 16 فروردین ماه به صورت شیفتی آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی و شهروندان هستند گفت: مدیران بانک ها بایستی در اسرع وقت در خصوص شیفت ساعات کاری در این ایام به شهروندان اطلاع رسانی کنند.

وی در ادامه گفت: کیوسک های نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی (راهور) در ابتدای ورودی شهر برای راهنمایی مسافران نوروزی پیش بینی شده است.

بخشدار رودهن با بیان اینکه شبکه بهداشت ودرمان منطقه از اول اسفند تا 15 فروردین با اهتمام بیشتری بر مراکز تهیه و توزیع موادغذایی نظارت و کنترل دارند، عنوان کرد: همچنین پزشک عمومی کشیک و اورژانس نیز در مراکز بهداشت ودرمان به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به هموطنان در تمامی این ایام هستند.

طاهرخانی از آماده سازی هفت مدرسه و 47 کلاس برای اسکان مسافران نوروزی در سال جدید خبرداد و خاطرنشان کرد: در نوروز 91 با همکاری آموزش و پرورش رودهن در هشت مدرسه و 45 کلاس، به تعداد 485 خانوار و حدود دو هزار و 425 نفر، مسافران نوروزی اسکان داده خواهند شد.

وی از چیدمان سفره هفت سین در شهر رودهن و آبعلی با هنرهای بومی و سنتی خبر داد و گفت: ایستگاه صلواتی،پایگاه هلال احمر  نیز در ورودی شهر برای استقبال از مسافران نوروزی درنظرگرفته شده است.

بخشدار رودهن با بیان اینکه هماهنگی هایی با امداد خودرو جهت رفاه حال مسافران نوروزی انجام شده، گفت: امیدواریم تا با اقدامات پیش بینی شده و با تلاش شهروندان و مسوولان مسافران خاطرات خوشی را از این شهر کهن به خاطر بسپارند.

شایان ذکر است نوروز سال گذشته شهر رودهن بعد از شهر چالوس در استان مازندران دومین شهر پرتردد کشور شناخته شد./س


برچسب ها: رودهن ، مسافران ، نوروزی ، بانک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.