با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران و مسؤولان محلی، چهار پروژه عمرانی و صنعتی در فیروزکوه به بهره برداری رسید.

پروژه های روشنایی ˈامین آبادˈ به طول 27 کیلومتر، تصفیه خانه فاضلاب و مسجد ˈامام رضا(ع)ˈ شهرک صنعتی ˈعلیدرهˈ و شرکت ˈآماد پلیمرˈ، با حضور مسؤولان استانی و محلی افتتاح و به بهره برداری رسید.

معاون استاندار تهران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن بیان کرد: به رغم تهدیدات و فشارهای دشمنان، 720 پروژه عمرانی با 700 میلیارد تومان اعتبار در سطح استان تهران در ایام الله دهه فجر به بهره برداری رسید.

ˈنصرالله ابراهیمیˈ افزود: سهم فیروزکوه 57 پروژه با بیش از 16 میلیارد تومان اعتبار بود که بخشی از این پروژه ها، امروز به بهره برداری رسید.

وی در ادامه با اشاره به اندیشه های بلند بنیانگذار انقلاب، بیان داشت: خدامحوری و تکلیف گرایی، دو مقوله مهم مدنظر امام راحل در بُعد فکری، اندیشه و عمل است.

ابراهیمی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در فرمایش های گرانبهای خویش تاکید بسیاری بر مساله حق، صبر، عدالت و تقوی داشته و دارند.

وی گفت: ما نیز امروز به تبعیت از معظم له و حرکت در چارچوب ترسیمی ولایت مطلقه فقیه، در جهت ثبات، امنیت و آرامش جامعه تلاش می کنیم.

معاون استاندار تهران افزود: ظلم ستیزی و وحدت، دو تکلیف مهم امروز آحاد جامعه و مسؤولان نظام است تا به آرامش و ثبات مدّنظر رهبری دست یابیم./س


برچسب ها: عمرانی ، صنعتی ، فیروزکوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.