بخشدارمرکزی دماوند گفت: در ایام تعطیلات نوروزی با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز سودجویان در اراضی ملی و کشاورزی به شدت برخورد می شود.

ˈموسی بهرامیˈدر گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: با تشکیل کمیته های اجرایی و کشیک های تلفیقی از بخشدارمرکزی، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی و منابع طبیعی روند مقابله با ساخت وسازهای غیرمجاز به صورت جدی پیگیری خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: کنترل برکار ساخت وسازهای غیرمجاز از طریق دهیاران، شهرداران و شوراهایی که دهیار ندارند در بخش مرکزی صورت می گیرد.

افراد فرصت طلب معمولا ازایام تعطیل برای تصاحب زمین و ساخت و ساز های غیر مجاز سو استفاده می کنند.

بخشدار مرکزی دماوند گفت: زیبا سازی روستاها، اماکن عمومی، بقعه های مبارکه امامزادگان، نصب بنر خوش آمدگویی در وروی روستاهای بزرگ وجمع آوری نخاله های ساختمانی و پسماندهای زباله در دستور کار دهیاران که مدیران اجرایی روستاها هستند، قرار دارد.

بهرامی بیان کرد: با عنایت به شرایط متغیرجوی و احتمال بوران و کولاک در محور دماوند - فیروزکوه با حسینیه ها و مساجد روستاهای این محور برای اسکان مسافران نوروزی هماهنگی های لازم صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه لیست تاکسیرانان کشیک در ایام تعطیلات نوروز بخش مرکزی مشخص شده است، گفت: شخص بخشدارمرکزی و تمامی کارکنان بخشداری نیز در ایام تعطیلات نوروزی برای رفاه مسافران عبوری و شهروندان نظارت بیشتری را عملکرد کلیه دستگاه هها و حتی تاکسیرانان کشیک خواهند داشت.

بخشدار مرکزی دماوند گفت: در روستاهای بزرگ اعم ازˈجابانˈ، ˈآیینه ورزانˈ، ˈسربندانˈ و.. هماهنگی های لازم با اصناف و نانوایان خواهیم داشت تا خدمات رسانی مناسبی را به مسافران عبوری ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه مردم فهیم ایران اسلامی با اتحاد و همدلی کامل با مسؤولان تا پای جان در حفظ نظام ایستاده اند، افزود: مردم و مسؤولان نوروز 92 را با محبت، مهرورزی آغاز کنند و وحدت را سرلوحه کار خود قرار دهند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.