معاون رئيس دفتر سياسي جنبش حماس با درخواست از همه فلسطينيان براي قيام و انتفاضه بر ضد رژيم صهيونيستي گفت تظاهرات هزاران فلسطيني در اعتراض به شهادت عرفات جرادات روزنه اي براي ورود به انتفاضه سوم فلسطينيان است .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري شين هوا ؛ موسي ابو مرزوق حمايتهاي دولت آمريکا از جنايات رژيم صهيونيستي را يکي از عوامل قيام فلسطينيان بر ضد صهيونيستها در کرانه باختري دانست. جرادات از اسراي فلسطيني بر اثر شدت شکنجه در زندانهاي رژيم صهيونيستي به هنگام بازجويي به شهادت رسيد.

 خبرگزاري الشرق الاوسط مصر سه‌شنبه به نقل از موسي ابو مرزوق افزود : اعتصاب زندانيان در زندانهاي اشغالگران براي ابراز همبستگي با اسراي فلسطيني و ادامه اعتصاب سامر عيساوي ( از ديگر  اسراي فلسطيني ) در مخالفت با بازداشت مجددش دروازه اي به سوي انتفاضه سوم است.

وي افزود زنداني کردن فلسطينيان و شکنجه آنها تا حد مرگ و جانبداري آمريکا از اين اقدامات و انتخاب مجدد بنيامين نتانياهو نخست وزير اسرائيل و بستن راه مذاکره و بر باد رفتن راهکار تشکيل دو کشور با وجود وعده‌هاي سه رئيس جمهور قبلي آمريکا همه و همه از انگيزه هاي کافي و قوي براي انتفاضه سوم است . وي از همه نيروها و احزاب سياسي و اتحاديه هاي صنفي و تشکلهاي مردمي و نهادهاي مدني فلسطيني خواست براي رهايي از دست اشغالگران و توقف يهودي سازي و شهرکسازي و آزادي اسرا قيام کنند. 



                             آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
                          
برچسب ها: حماس ، فلسطین ، صهیونیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار