مربی تیم ملی ژیمناستیک هنری گفت: در سال 91 بودجه کافی به فدراسیون تعلق نگرفت و از این رو سال مطلوبی برای ژیمناستیک کشورمان رقم نخورد.

حسن میر قائمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اعلام کرد، عملکرد ملی پوشان در مسابقات جهانی بلژیک که خرداد ماه 91 برگزار شد جالب نبود ولی در مسابقات آسیایی چین و با حضور سرمربی اوکراینی تیم ملی یکی از بهترین نتیجه ها در ژیمناستیک به دست آمد.
 
وی اضافه کرد: سعیدرضا کیخا در خرک حلقه رتبه پنجم و هادی خنازی نژاد در دار حلقه ششم شد که این نتایج ناشی از زمان کافی برای تمرین ملی پوشان بود.
 
میرقائمی با تاکید بر اینکه لغو مسابقات لیگ انگیزه ملی پوشان را تحت تاثیر قرارداد گفت: مسابقات لیگ بهترین فرصت برای تمرین مستمر ملی پوشان است اما عدم برگزاری این مسابقات انگیزه تمرین کردن را هم از ملی پوشان گرفت.
 
وی ادامه داد: البته برای برگزاری این رقابت ها به بودجه نیاز هست که قرار است تا پایان سال آینده هزینه لازم برای برگزاری آن فراهم شود.
 
مربی تیم ملی ژیمناستیک هنری در خصوص عملکرد سرمربی اوکراینی تیم ملی بیان کرد: عملکرد ملی پوشان و ارتقای سطح آنها به زمان نیاز دارد وتا به این جا عملکرد سرمربی قابل قبول بوده و با توجه به کادر فنی قرارداد وی با فدراسیون تا آذرماه سال آینده تمدید شده است.
 
وی از برگزاری سه مسابقه برون مرزی در سال جاری خبر داد و گفت: نخستین این رقابت ها مسابقات کشورهای اسلامی است که از 15 تا 27 خرداد ماه به میزبانی مالزی برگزار می شود، هم چنین مسابقات دانشجویان جهان از 15 تا 25 تیرماه به میزبانی روسیه است و در آخر از 8 تا 14 مهرماه ملی پوشان مسابقات جهانی بلژیک را در پیش رو دارند که اعزام ورزشکاران به این رقابت ها به بودجه فدراسیون بستگی دارد.
 
میرقائمی در پایان تاکید کرد: چنان چه بودجه کافی به فدراسیون داده شود و ملی پوشان در تمام رقابت هایی که پیش بینی شده شرکت کنند می توانیم شاهد پیشرفت ژیمناستیک در سال جاری باشیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار