کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال مشکلی برای صعود از گروهش در آسیا ندارد.

جواد زرینچه کاپیتان سابق استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: استقلال به لحاظ فنی در شرایط بسیار خوبی است و برای صعود از گروهش در لیگ قهرمانان آسیا مشکلی ندارد. استقلال در بازی های گذشته خیلی خوب کار کرده و صدرنشین لیگ است و با روحیه خوبی وارد لیگ قهرمانان آسیا شده و مشکل خاصی ندارد و می تواند در این رقابت ها هم خوب عمل کند و نتایج قابل قبولی کسب کرده و از گروهش صعود کند.

وی افزود: همه بازیکنان استقلال در شرایط خوبی قرار دارند و در اختیار کادر فنی هستند. تنها مشکل استقلال بحث مسایل مالی است که همیشه وجود داشته و فشار زیادی هم روی تیم می آورد اما امیدوارم بچه های تیم این مسایل را کنار بگذارند و الان فقط به فکر نتیجه گیری خوب در آسیا باشند چون آنها نماینده فوتبال ایران هستند و باید از اعتبار فوتبال کشورمان در این مسابقات دفاع کنند.

وی درمورد اولین حریف استقلال در آسیا گفت: الریان قطر یک تیم تمام حرفه ای است که سرمایه گذاری زیادی در سال های اخیر کرده و نتایج مطلوبی هم گرفته است. استقلال در قطر کار سختی پیش رو دارد اما باید تلاش کنند تا با امتیاز از قطر برگردند، البته اگر حرفه ای فکر کنند، باید نیم نگاهی هم به پیروزی داشته باشند اما کسب تساوی و گرفتن یک امتیاز هم از الریان در خانه اش نتیجه خوبی است.

وی تصریح کرد: مهم ترین فاکتور برای کسب موفقیت در تورنمنت های بزرگ و سنگین مثل لیگ قهرمانان آسیا حفظ تمرکز و داشتن تجربه است. در حال حاضر استقلال از تجربه خوبی برخوردار است و بازیکنان ملی پوش زیادی در اختیار دارد اما باید آرامش خودشان را حفظ کنند و با تمرکز کامل در این رقابت ها شرکت کنند تا نتیجه لازم را بگیرند.

کاپیتان سابق استقلال در مورد بازیکنان تأثیرگذار استقلال مقابل الریان قطر گفت: به نظر من سید مهدی رحمتی نقش بسیار مهمی در این بازی می تواند داشته باشد چون استقلال باید تلاش کند اول گل نخورد و بعد به فکر گل زند باشد. مجتبی جباری، جواد نکونام و فرهاد مجیدی هم با توجه به تجربه بالای بین المللی که دارند، نقش بسیار مهمی در این دیدار خواهند داشت به خصوص مجیدی که سال ها در تیم های عربی بازی کرده و تجربه زیادی در این زمینه دارد و شم گلزنی بالایی هم دارد.

وی ادامه داد: استقلال در قطر کار راحتی پیش رو ندارد اما اگر بچه ها خودشان باشند و بتوانند از فرصت هایی که به دست می آورند، بهترین استفاده را ببرند، الریان تیمی نیست که بتواند مقابل ستاره های باتجربه استقلال دوام بیاورد.
زرینچه در پایان گفت: برای من موفقیت و سربلندی استقلال مهم است. اصلا مهم نیست که الان چه کسانی در این تیم کار می کنند بلکه موفقیت استقلال مهم است و امیدوارم بچه های استقلال در اولین بازی خوب کار کنند و نتیجه بگیرند تا در ادامه کار بتوانند راحت تر بازی کنند و از گروهشان در آسیا صعود کنند./آق
برچسب ها: زرینچه ، استقلال ، الریان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار