سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت:‌ در جلسه امروز(سه‌شنبه) كميسيون شوراها وزیر کشور برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان حضور داشت و برای اعضای کمیسیون تلفیق رای‌گیری شد.

حجت‌الاسلام دخیل عباس زارع‌زاده مهریزی نماینده مهریز و بافق در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به جلسه امروز(سه‌شنبه) کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: جلسه امروز با حضور وزیر کشور مصطفی محمدنجار وزیر کشور تشکیل شد که نجار به سوالات 8 تن از نمایندگان که در جلسه حضور داشتند پاسخ داد.

وی ادامه داد: سوالات مطرح در این جلسه بر پایه سه محور اعتراض علیه نحوه تقسیم بودجه از سوی وزارت کشور به دهیاری‌ها و شهرداری‌ها و تبعیض در تقسیمات، به کارگیری نگاه‌های بی‌کیفیت و کم کیفیت و رابطه‌ای برخورد کردن به جای ضابطه‌ای، و سوم عدم رسیدگی لازم به ماموریت‌های محوله از سوی وزارت کشور در سطح کشور بود.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور افزود:‌ هیچکدام از سوال‌ها به صحن کشیده نشده و قرار شد با تشکیل جلساتی مسائل و مشکلات این سوالات حل شود.

وی در پایان از رای‌گیری در این جلسه برای کمیسیون تلفیق خبر داد و گفت: سیدمحمد حسن ابوترابی‌فرد نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر و بنده به عنوان اعضای کمیسیون تلفیق رای آوردیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار