تیم والیبال پیکان در دومین دیدار مرحله پلی آف فردا چهارشنبه 9 اسفند در آمل به مصاف تیم کاله می رود.

پیمان اکبری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: شرایط و وضعیت ما برای حضوری قدرتمند مقابل تیم کاله ایده آل و خوب است.روی یکسری نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده ایم.

سرمربی تیم والیبال پیکان تصریح کرد: شرایط تیم کاله با توجه به بردی که در هفته گذشته مقابل ما کسب کردیم در بازی فردا بهتر از ماست آنها با خیال راحت تری وارد میدان مسابقه می شود.
تیم پیکان برای آنکه تعیین فینالیست این رقابت ها را به بازی سوم بکشاند باید هر چه در توان دارد به مرحله اجرا در آورد.

وي گفت: برای جبران باخت و غلبه بر تیم کاله در خانه حریف راه سختی را پیش روی داریم، سعی کردیم 2 بازی گذشته خود مقابل کاله را به طور کامل مورد آنالیز قرار دهیم نقاط ضعف خود را شناسایی کرده ایم و برای جبران آن برنامه ویژه ای در نظر گرفتیم.
همچنین نقاط قوت و ضعف حریف را شناسایی کرده تا به نحو مطلوب برای کسب امتیاز بهتر از آن استفاده کنیم.

اکبری در خصوص حواشی بوجود آمده در بازی هفته گذشته و احتمال تکرار آن در دیدار فردا اظهار داشت: به هیچ عنوان به حواشی و احتمال بروز آن در آمل فکر نمی کنم و تمامی اتفاقات روز چهارشنبه دوم اسفندماه را فراموش کرده ایم.

وی در خصوص برگزاری دیدار سوم پلی آف در سالن 12هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی گفت: به نظر من این رأی را مسئولان سازمان لیگ بدون تشکیل جلسه با مسئولان باشگاه ها اتخاذ کرده اند، چون پیش از این در برنامه لیگ نبوده است من هم این موضوع را شنیده ام و از چگونگی تصویب آن خبر ندارم.

اکبري گفت: خوشبختانه شرایط بازیکنان تیم از نظر جهانی خوب است و مصدوم نداریم. سهیل احمدی پشت خط زن دوم تیم که هفته گذشته به دلیل آسیب دیدگی نتوانست در بازی حضور داشته باشد، خوشبختانه برای دیدار فردا مشکلی ندارد./مح
برچسب ها: پیمان اکبری ، کاله ، پیکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار