مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: عدم حضور رئيس‌جمهور در هنگام ارائه لايحه بودجه مشكل قانوني ندارد ، تخفیف 20 درصدی در نمایشگاه‌های بهاره/ ایجاد 167 جایگاه عرضه میوه شب عید ، معاون رئيس‌جمهور فردا لايحه بودجه را تقديم مجلس مي‌كند/ ارائه لايحه‌ سه‌دوازدهمي و.... است.

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

معاون رئيس‌جمهور فردا لايحه بودجه را تقديم مجلس مي‌كند/ ارائه لايحه‌ سه‌دوازدهمي

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/12/8/866491_114.jpg

 عضو هيئت‌ رئيسه مجلس از عدم حضور رئيس‌جمهور هنگام ارائه لايحه بودجه به مجلس خبر داد و گفت:‌ فردا، معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رئيس‌جمهور لايحه بودجه را تقديم مجلس مي‌كند.

تعطیلات رسمی کشور به راحتی قابل تجدیدنظر نیست/ تعطیلات مذهبی كشور غيرقابل تجدیدنظر
نایب رئیس مجلس با اشاره به طرح کاهش تعطیلات رسمی کشور گفت:‌ تعطیلات ما در سه حوزه تعطیلات مذهبی، ملی و انقلابی است که هر کدام از حساسیت ویژه‌ای برخوردار بوده و به راحتی قابل تجدیدنظر نیست.

تخفیف 20 درصدی در نمایشگاه‌های بهاره/ ایجاد 167 جایگاه عرضه میوه شب عید
استاندار تهران گفت: میزان تخفیف ارائه شده از سوی فروشندگان در این نمایشگاه‌ها حداقل 20 درصد خواهد بود بطوری که در این نمایشگاه‌ها بیشتر کالاهای اساسی مردم که در طول سال ذخیره شده است، عرضه می‌شود.

همایش طب رزمی و یادواره شهید رهنمون در بیمارستان صحرایی امام حسین(ع) برگزار مي‌شود عضو هیات امنای جایزه ملی شهید رهنمون با اشاره به حماسه‌های جامعه پزشکی کشور در دوران دفاع مقدس گفت: سومین همایش علمی طب رزمی و یادواره و جایزه ملی شهید رهنمون در روزهای دهم و یازدهم اسفند در بیمارستان صحرایی امام حسین (ع) برگزار خواهد شد.

سعيدلو عازم تركمنستان شد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/12/8/866493_777.jpg

 معاون رئيس‌جمهور در امور بين‌الملل به منظور افتتاح هفتمين نمايشگاه اقتصادي ، علمي و فناوري اختصاصي جمهوري اسلامي ايران و ديدار و گفتگو با مقامات عالي رتبه تركمنستان عازم اين كشور شد.

عدم حضور رئيس‌جمهور در هنگام ارائه لايحه بودجه مشكل قانوني ندارد
سخنگوي هيئت‌رئيسه مجلس شوراي اسلامي گفت: دم حضور رئيس‌جمهور در جلسه ارائه لايحه بودجه اشكال قانوني ندارد و يكي از معاونين وي نيز مي‌توانند بودجه را تقديم مجلس كنند.

مغايرت عدم حضور رئیس‌جمهور برای تقدیم بودجه به مجلس با ماده 213 قانون برنامه پنجم عضوهیأت رئیسه مجلس به احتمال عدم حضور رئیس‌جمهور برای تحویل بودجه اشاره كرد و گفت: عدم حضور رئيس‌جمهور در مجلس براي ارائه لايحه بودجه مغاير با ماده ۲۱۳ برنامه پنجم است.

20 اسفند جلسه بعدي دادگاه پرونده کهریزک


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/12/8/866605_316.jpg

دفتر سخنگوی قوه قضائیه: جلسه‌ بعدی دادگاه متهمان پرونده موسوم به کهریزک روز یکشنبه بیستم اسفند امسال برگزار می‌شود.

اختلافات فقط با آرام کردن فضا حل نمی‌شود

 عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: برای اینکه اختلافات دامن زده نشود باید آرامش در کشور حفظ شود اما نکته‌ قابل ملاحظه این است که اختلافات فقط با آرام کردن فضا حل نمی‌شود؛ باید نقاط حساس و علل مهم در بوجود آمدن اختلاف میان مسئولین را شناسایی کرد و با اتخاذ شیوه‌های مناسب به ریشه کن کردن و یا ترمیم تفرقه‌های به وجود آمده پرداخت.

جایزه ملی "شهید رهنمون" به خانواده شهداي جامعه پزشکي اهدا مي‌شود

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/12/8/866741_632.jpg

 معاون بهداشت و درمان سپاه با اشاره به برگزاری سومین همایش علمی طب رزمی در روزهای 10 و 11 اسفند گفت:‌ یادواره شهید محمدعلی رهنمون در همین زمان برگزار می‌شود که اهدا جایزه ملی آن به موافقت مقام معظم رهبری رسیده است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار