نيروهاي ارتش سوريه در ريف دمشق و ديگر مناطق اين کشور از جمله حماه، حمص و حلب با تروريست ها درگيري شدند و پيشرفت هاي زيادي به دست آوردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني العالم ؛‌ حسين مرتضي مدير دفتر اين شبکه در دمشق در گفتگويي درباره آخرين تحولات ميداني امروز در سوريه گفت: به گفته برخي منابع، افراد مسلح در واکنش به پيشنهاد دولت سوريه براي انجام مذاکرات مستقيم با طرف هاي سياسي، در مناطق اطراف دمشق و ريف دمشق حملات خود راتشديد کردند که در نتيجه آن برخي مناطق مسکوني شاهد برخي انفجارها بود. افراد مسلح با بمب گذاري در برخي مناطق و انجام انفجار بخصوص در مناطق قابون تلاش کردند وارد برخي ميدان ها شوند. در ساعات گذشته درگيري هاي بسيار شديدي روي داد که به گفته منابع تعداد زيادي از تروريست ها کشته شدند. 

در ادامه آمده است: در مناطق جوبر و اطراف آن و مناطق ديگر درگيري هايي بين نيروهاي ارتش سوريه و تروريست ها درگرفت. نيروهاي ارتش سوريه در مکان انفجار چند روز پيش در منطقه مزرعه يک خودروي بمب گذاري شده را خنثي کردند. گروه هاي مسلح همچنان به استفاده از خمپاره در حملات خود ادامه مي دهند. يک گلوله خمپاره به نزديک دانشکده کشاورزي در منطقه البرزه اصابت کرد که خساراتي در بر نداشت. 

 درگيري هاي شديد در حلب و پيشروي نيروهاي ارتش در اين منطقه بخصوص منطقه بازار قديمي و سبع بحرات ادامه دارد و بيشتر مناطق تحت سيطره ارتش قرار گرفته و از گروه هاي مسلح پاکسازي شده است. مقر فرماندهي عمليات تروريست ها در نيرب و ادلب هدف حمله قرار گرفت و بيمارستان صحرايي در بنش نيز به همراه تروريست هاي موجود در آن منهدم شد.  مواضع تروريست ها در حمص بخصوص در بويضه شرقي، عقرب و تلدو هدف حمله قرار گرفت و يکي از مواضع تروريست ها و محل شليک خمپاره در حمص نيز هدف حمله قرار گرفت. از سوي ديگر پاکسازي مناطق اطراف کفر نبوده در ريف حماه ادامه دارد و درگيري هايي در آنجا بين نيروهاي ارتش و افراد مسلح روي داد. 




برچسب ها: درگیری ، ارتش ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار