کاپیتان تیم والیبال سایپا گفت: در دیدار فردا 9 اسفند مقابل متین ورامین از تمامی توان خود برای برد استفاده خواهیم کرد.

پوریا فیاضی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در طول هفته‌ای که گذشت تمامی تمرینات را برای شکست حریف و غلبه بر تیم متین ورامین انجام دادهایم و به طور کلی بازی هفته اول پلی‌اف و نتیجه کسب شده در ورامین را فراموش کرده‌ایم.

کاپیتان تیم والیبال سایپا تصریح کرد: در دیدار فردا برای هر 2 تیم شرایط حاکم بر زمین جدید و متفاوت است ما به هیچ عنوان به راحتی بازی فینال را از دست نمی دهیم و تا جایی که شانس داریم برای رسیدن به این هدف می‌جنگیم.

وي در ادامه یادآور شد: رسیدن به نتیجه برد در دیدار فردا و راهیابی به فینال از ارزشی بسیار بالایی برخوردار است به نظر من نیل به هدف ارزش جنگیدن را دارد.

فیاضی گفت: به طور کلی ما در دیدار دوم پلی‌اف محکوم به برد هستیم در این راستا حتی اگر مصدوم هم داشته باشیم با دیگر نیروها برای برد تلاش می‌کنیم.

وی گفت: ترکیب بازیکنان تیم سایپا را والیبالیستهای جوان تشکیل می‌دهند به طور قطع در دیدار دوم پلی‌اف حتی والیبالیست‌های جوان نیمکت‌نشین تیم هم پرقدرت ظاهر می‌شوند.

فياضي : ورامین یکی از تیمها پر مهره و خوب لیگ امسال محسوب می شود در بازی هفته گذشته تیم متین ورامین موفق به شکست ما نشد بلکه به اشتباهات فردی که ناشی از کم تجربگی بازیکنان می‌شد باختیم.

گفتنی است؛ دیدار تیمهای سایپا و متین ورامین فردا ساعت 15 در مجموعه ورزشی انقلاب استان البرز برگزار خواهد شد./مح
برچسب ها: فیاضی ، تیم ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار