سرمربي تيم ملي تيراندازي با کمان جانبازان و معلولان معتقد است با توجه به آمادگي ملي‌پوشان، 10 مدال از آن تيم ملي کشورمان در مسابقات جهاني خواهد شد.

حجت‌اله واعظي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: ورزش تيراندازي با کمان جانبازان و معلولان در حالي سال 91 را به پايان مي‌رساند که با پرونده‌اي درخشان از پارالمپيک 2012 لندن در انديشه تصاحب حداقل 10  مدال مسابقات جهاني سال 2013 است.

وي افزود: تيراندازان جانباز و معلول در سال جاري عملکرد راضي کننده‌اي داشتند به طوري که در مسابقات قهرماني جهاني و پارالمپيک عملکرد خوبي را به نمايش گذاشتند.

واعظي خاطر نشان کرد: بانوان به مراتب بهتر از مردان عمل کردند و اين موضوع نشان از توانايي بالاي بانوان کشورمان در اين رشته ورزشي دارد، روند فعلي رضايت بخش است و به افتخار آفريني در سال‌هاي آينده اميد زيادي داريم.

وي خاطر نشان کرد: در سال آينده و براي حضور در دو رويداد مهم اين رشته  برنامه‌ريزي شده است که مسابقات قهرماني جهان که مهر ماه سال 92 در تايلند برگزار مي‌شود در مهم‌ترين آنهاست همچنين دومين دوره بازيهاي پاراآسيايي که آبان در مالزي انجام مي‌شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار