فرمانده انتظامی بوشهر گفت: پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر در استان با جدیت پیگیری می‎شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، حیدر عباس‌زاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برخورد با خرده‎فروشان در محلات مختلف در دستور کار قرار گرفته است و برای انجام هر چه بهتر این کار به مشارکت مردم نیاز داریم.

وی اضافه کرد: وضعیت استان بوشهر در زمینه آلودگی به مواد مخدر در مقایسه با استان‎های همجوار بهتر است ولی انتظار داریم بهتر نیز شود.

عباس‌زاده تاکید کرد: طرح‎های پاکسازی مناطق آلوده و برخورد با خرده‎فروشان به طور مستمر انجام می‎شود اما برخی از افراد جامعه قانون‎گریز هستند و برای منافع خود دست به هر اقدامی می‎زنند.

فرماندهی انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه در این زمینه برخورد ما با معلول است و نه علت، یادآور شد: یکی از وجوه امنیت مردم هستند و در بخشی از موارد مردم همراهی نمی‎کنند که انتظار داریم مردم با اعتماد بیش از پیش به پلیس همراهی و تعامل بیشتری با ما داشته باشند.

عباس‌زاده گفت: همه دستگاه‎ها در تامین امنیت نقش دارند و اگر مردم فقط پلیس را مسئول امنیت در جامعه بدانند آنچه خواسته مردم در این زمینه است، محقق نخواهد شد.

وی اضافه کرد: مجازات خاصی برای افراد معتاد وجود ندارد و در صورت دستگیری فقط در مراکز بازپروری اجباری نگهداری می‎شوند که نگهداری معتادان زیر 16 سال و بالای 55 سال نیز به دلیل شرایط جسمانی آنها انجام نمی‎شود.

عباس‌زاده با اشاره به برپایی نمایشگاه دائمی مواد مخدر جنب شورای هماهنگی در بوشهر ادامه داد: ارائه خدمات در این نمایشگاه برای همه اقشار و گروه‎های سنی مختلف رایگان و به صورت مستمر است.

فرماندهی انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: همچنین در حاشیه این نمایشگاه دائمی کارشناسانی به مدارس و مراکز آموزش عالی به منظور ارائه آموزش‎ها و خدمات لازم در حوزه پیشگیری اعزام می‎کنیم و اعتبارات خوبی در این زمینه اختصاص یافته است.
برچسب ها: مخدر ، بوشهر ، پاکسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.